| RaulGonzzalles a întrebat:

.. ziceti-mi un program de flotari sa lucru brate si piept sa fac in fiecare seara sa fac acolo minim 120 din fiecare! apropo nu sunt incepatorbig grin funda celui care ma ajuta!

Răspuns Câştigător
| DX190 a răspuns:

Faci asa odata la 2 zile pentru a lasa muschii sa se odihneasca:

6 serii a cate 12 repetari (flotari normale)
4 serii a cate 5 repetari (flotari in pumni)

12 repetari pentru masa
5 repetari pentru forta

Lasi pauza 1 minut sau 2 intre serii si sa bei lapte. Funda?

| Cosmin86 a răspuns (pentru DX190):

Laptele are doar 3.2 % proteine, carnea si branza au de 7 ori mai mult.

Si laptele pe langa faptul ca are proteine PUTINE, are si cu absorbtie lenta.

Consuma alimente adevarate pentru muschi : carne, peste, branza, oua

Lapte mai putin si eventual seara.

| JohnnyBi a răspuns (pentru Cosmin86):

Lapte...sunt atatea animale care dau lapte, si la fiecare indicele de proteina-caseina e diferit. laptele matern are pana la 67% proteina, laptele de capra mi se pare ca urca pana pe la 15% daca nu chiar mai bine, e doar de cautat si de preferinta; desi gustul il poti schimba cu 1-2 banane daca nu-ti place. 500 ml lapte inainte de culcare si 500 dimineata dupa trezire fac minuni, chiar cu proteina putina, are calciu mult, si calciul se gaseste atat in oase cat si in sange si organe interne. eu in locul tau m-as fi luat de programul ala de flotari. si in prima zi cand m-am apucat de flotari faceam mai multe decat zice el :\

| Cosmin86 a răspuns (pentru JohnnyBi):

Da, corect, eu ma gandeam la clasicul lapte de vaca happy

| JohnnyBi a răspuns (pentru Cosmin86):

Oricum laptele de vaca din magazin de 3% grasime, are mult mai multa grasime. citeam pe culturism.ro ca numerele alea sunt de forma...dar ce conteaza: laptele e BUN :X

6 răspunsuri:
| JohnnyBi a răspuns:

Deci nu esti incepator. te provoc sa imi raspunzi cand vrei dupa ce incerci asta: