| andreiush25 a întrebat:

..

Pentru bicepsi...sunt incepator..cam cate kilograme ar trebui sa ridic intr-o mana? si trebuie sa maresc cantitatea de kilograme treptat sau ridic aceeasi greutate?big grin.

13 răspunsuri:
| Λndrei a răspuns:

Fa prima data cu 5 kg, vezi daca poti sa faci cam 5 serii de 15 repetari cu pauza de 30 secunde. Daca asta ti se pare lejer mai adauga 2 kg.

| lSummerl a răspuns:

Incepe cu 1kg-2kg-3kg-5kg etc.

Răspuns utilizator avertizat
| deathy a răspuns:

Bicepsul va creste bine la inceput, dar dupa un timp, cand va deveni obisnuit cu antrenamentele va creste mult mai greu...la un culturist intermediar 1 centimetru pe an inseamna foarte mult. Oricum, foloseste greutati mici, incat sa faci 6-10 repetari.Alege greutatile incat sa poti face minim 6 repetari si maxim 10(la a 10a muschiul sa fie obosit)

| wallent1n a răspuns:

Depinde ce vrei? vrei masa, faci cu o greutate mai mare si mai putine repetari, vrei fibra, faci cu o greutate mai mica, dar bagi multe repetari. Si greutatile o sa le maresti treptat, asta depinde de intensitatea antrenamentului si de cat de des il faci.

| Cosmin86 a răspuns (pentru wallent1n):

Diferenta intre "masa" si "fibra" ( definire ) NU este data de antrenament, ci de alimentatie.

Antrenamentul e acelasi, chestia cu greutati mici si multe repetari e un mit vechi

| wallent1n a răspuns (pentru Cosmin86):

Daca tu crezi ca este data de alimentatie...continua sa crezi incontinuare.

Eu nu "cred", eu fac asta. Mai documenteaza-te

Poti incepe aici sau pe orice site de culturism si fitness :
http://www.cristianmargarit.ro/2011/02/antrenament/masa-vs-definire

Chiar scrie : "Exercitiile ar trebui sa fie aceleasi". De ce? Pentru ca daca in perioada de definire faci multe repetari cu greutate mica dai jos si din masa musculara, ai nevoie TOT de exercitii pentru masa musculara.

P.S. : greutate mica si multe repetari = REZISTENTA, in niciun caz definire.