Din păcate tu eşti una din victimele sistemului actual de îvăţământ. Stai liniştită. Nu îţi ratezi viaţa numai de la o notă proastă. Dacă ţii atît de mult la media ta, explică-le frumos profesorilor că pur şi simplu nu poţi mai mult. ei vor observa că te preocupă proba asta şi poate vor fi mai indulgenţi. Dacă sunt nişte profesori buni, te vor înţelege. Dacă nu, nu te panica. Nu se termină lumea. şi nu merită să îţi iei viaţa pentru asta. E o amărâtă de notă. Felicitări pentru notele tale (în rest).
Wtf! Cum ai ajuns la asta?
Problema ta este gen asta:
Bea suc de fructe, Sucul de fructe inseamna sanatate, Sanatatea inseamna sport, Sportul inseamna victorie, Victoria inseamna bani, Banii inseamna femei, Femeile inseamna S. I. D. A, S. I. D. A. inseamna moarte. Concluzie: Nu mai bea suc de fructe!
Daca iei nota mica la sport nu moare nimeni! Daca ai la celelalte materii note mari si la testul national note mari intri unde vrei.
Si nu cred ca va pune 5.Asa spun ei sa va sperie...
Daca intri la un liceu mai slab nu inseamna ca ai sa intri la o facultate proasta.La facultate se intri prin examene sau prin dosar. Daca faci facultate si ai minte ajungi si director!
Daca vrei sa sari mai mult mai exerseaza acasa.Neaparat sa porti pantaloni de sport, papuci comozi...
Uita-te la videoclipuri pe net la tehnica folosita de saritori.Cum fac ei trebuie sa faci si tu!
Succes!
Buna, Yanna,
Nu e nevoie sa recurgi la solutii extreme. Noi intelegem prin ce treci si vrem sa te ajutam.
Asociatia Telefonul Copilului poate fi partenerul tau de discutii sau poate fi prietenul tau atunci cand te confrunti cu o problema. Confidentialitatea este cuvantul cheie in relatia ta cu serviciul Telefonul Copilului, oferit de organizatia noastra.
Apelul catre 116 111 este gratuit din retelele Romtelecom si Cosmote, de luni pana duminica, in intervalul orar 08.00 – 00.00. Mai multe poti afla si la: http://www.telefonulcopilului.ro/intrebari-frecvente