| Anonymus3000 a întrebat:

Vreau sa devin mai bun la fotbal si as vrea sa invat. Cum sa ma bag la minge cand il are adversarul? Cum sa intru la minge sa nu ma mai feresc ca mie cam frica? Cum sa alerg mai repede? Si cum sa shootez cu mai multa forta si tinta?
Sunt incepator in ale fotbalului am 7 ani si as vrea sa devin mai bun
Multumesc.

6 răspunsuri:
| yoman a răspuns:

Eu am 9 ani si stiu de la 5 ani sa joc.Cand are mingea adversarul intri la minge sau il blochezi.Intri pur si simplu in ea, nu doare atat de tare... Faci pasi mai mari.Bagi piciorul in ea si si sutezi pe sus si tare, si daca vrei sa dai drept dai cu latul.

| alexpr2000 a răspuns:

Dai add la andruta43 (messenger)
siti zic Acoolwinking

| stiitorul a răspuns:

Pai ai 2 solutii:
1)du-te la un antrenor dai o suma de bani si sa te invete
2)ca sa dai cu forta in mingie si sa nimeresti poarta trebuie sa ai putina forta>>>>pentru asta te-as putea antrena eu dar nusstiu unde stai si nu vin pentru ca sunt si eu ocupat cu karatele, fa multe genoflexiuni... fundaFuNdA

| David89 a răspuns:

Incearca sa te antrenez mult sa alergi mult ca si eu joc de la 7 ani si am 12 ani si am muschi la picioare cat de cat.Ca sa sutezi mai bine uita-te pe net cum dau vedetele si tu cand dai pe poarta te uiti la picior nu la poarta ca la ea te uiti inainte sa ajungi langa minge.

| butacu a răspuns:

Du-te langa el intoarcete si fugi umar la umar cu el, impinge-l usourel si continua sa bagi piciorul in fata sa(a sa nu a mingi ca altfel ricoseassa mingea si ai pierduto. Daca vrei sa dai tare loveste cu varful piciorului(spitu) si daca vrei sa ai precizie loveste cu partea interioara a varfului picioruleu

PS: scuze ca scriu asa de aiurea

| dExulets a răspuns: