Cei mai activi useri din categoria Ştiinţă şi Filosofie pe 5 Februarie 2025 sunt:
Buna ziua! Sunt elev in clasa a 11 a aflat la sfarsit de an si as dori sa ma inscriu la un curs de electronica in urma caruia pot primi si diploma. As dori sa stiu daca exista firme care angajeaza...? (mai mult)
Am o întrebare: dacă "antimateria e aproape la fel ca materia", dar de sarcina opusă, ce înseamnă acel aproape. Altfel spus, cum deosebesc un electron in vid față de un antiproton. Pe ...? (mai mult)
Va trebui sa dau evaluarea nationala si lesin de frica, smr. Nu am nicio zi libera si nu am avut vreuna de cand a inceput cls. a 8 a, recunosc ca am stat pe telefon dupa scoala mai mereu, 6 ore...? (mai mult)
Exista legea atractiei de care se vorbeste in cartile si filmul The Secret?(Rhonda Byrne)A functionat la voi?
A functionat la voi principiile aplicate din cartile "The Secret" (Secretul) de Rhonda Byrne? V-a ajutat cumva?
La ce materii dau teza pe profilul de Stiinte sociale, dar bacul?
A functionat la cineva principiile aplicate din seria de carti "The Secret"(Secretul)de Rhonda Byrne?
Care este diferenta dintre transformata fourier a unei functii si transformata fourier prin sinus a unei functii?
Este iubirea ceva rational? cum putem descrie iubirea in mod rational si de ce avem nevoie de ea? daca dorinta sexuala e destula pentru reproducerea speciei umane
Nu stiu daca e categoria corecta. Dar am mare nevoie de ajutor la problema aceasta. Va rog frumos. http://prntscr.com/fgv3vk
Buna Tpu.Am luat un spinner si am vazut pe yt ca daca il bagi in alcool se invarte mai repede.Eu am doar spirt care contine 70% alcool. Pe site scria ca se invarte 1- 3 minute. Daca il bagi n spirt se...? (mai mult)
Imi puteti spune ce pas cu pas ce trebuie sa fac sa ma transfer de la o clasa la alta?(sunt cls a 10-a)., si daca trebuie sa merg si eu neaparat?