Ma gandeam asa superficial ca daca puterea este mai mare decat 2 - sa zicem 3, atunci 4^3 = 64; nu ar fi egal nici cu 4+4+4, nici cu 4+4+4+4, nici cu... Doar ca o varianta de a gandi problema.
Ba Inferno nu ma am cu ''x, t, M.I.T'' dar hai sa-ti zic eu ce e tragic: viata fara memorie...
''De-abia cand incepi sa-ti pierzi memoria, chiar daca numai pe bucati, iti dai seama ca memoria e cea care ne alcatuieste viata...''
PS: nu te stresa ca am deviat de la subiect, se vor gasi destui care sa dezbata prapastia
De cand te citesc pe TPU, printre nenumaratele tampenii pe care le elucubrezi pe topicul asta si care ma scot din minti, pentru prima data sunt 100% de acord cu tine. Si nu e vorba doar de matematica, cine a facut facultate stie ca toate materiile la care se calculeaza folosesc astfel de notatii pompoase pentru niste lucruri simple, de mai rau te baga in ceata.
De ce aceasta prapastie? Din acelasi motiv pentru care nu avem nici infrastrctura, nici industrie, nici medici, nici agricultra sistematizata s.a.m.d
As vrea sa iti zic ca x+x+x+x+x+...+x(de x ori)nu este corect.Caci gandeste nu se mai opreste acest "x".Tu mergi spre infinit?
X+x+x+...+x (De x ori) reprezinta adunarea numarului X de un numar de ori, iar adunarea unui numar de un numar de ori presupune inmultire, cu alte cuvinte avum numarul X inmultit cu X, deci X^2.
Cred ca forma reuseste sa "sperie" elevii. O Doamne, cate sunt in neregula cu sistemul romanesc de invatamant. Grupate pe probleme, cred ca ar fi programa, metoda si personalul. Programa nu raspunde nevoilor de pregatire. Metoda utilizata este arhaica. Personalul este dezinteresat, demotivat si deceptionat.
Cu sa comparam Universitatea Politehnica cu MIT? Hai sa fim seriosi!
"Societatea" romaneasca nu doreste sa fie "educata" intr-un sistem care produce "calitate". Dupa modelul elitelor romanesti, doreste numai diplome, care devin din ce in ce mai mult fara acoperire.
Cu deosebita consideratie,
Prof De Mate
mate. didactic@yahoo.com