Pai ia si tu un aparat de masura, si masoara (in scurt) cati amperi da la ambele locuri.
Motocoasele in doi timpi au turatii mari chiar si la relanti.Asa ca o sa-ti prajeasca diodele redresoare.Pui mana si le schimbi cu DO205AC da oricum o sa-ti arda si regulatorul...
Dupa ce te dai cu capul de pereti si iti dai seama ca trebuie sa treci pe redresor separat ai sa vezi ca e complet nefolositor.
Ai sa consumi benzina(motor cu ciclu doi timpi, adica stai cu canistra dupa el) ca sa incarci o baterie auto.
Daca e musai sa-l faci intr-o zona izolata ca sa-ti alimenteze si ceva aparatura in alternativ, trebuie sa-ti iei si convertor.
Alternatorul mai consuma si el curent, daca nu e conectat la baterie nu produce nic.
Eu iti recomand o turbina cu magneti neodim pentru motorul tau in 2 timpi.
E simplu legatura pe pe alternator intri cu borna + a bateriei pe borna + a alternatorului. Apoi iesi cu +DF spre regulator la incarcare. Poti pleca cu o dioda de la plusul bateriei spre alternator.
Nu uita de conzi. Daca nu te pricepi deloc la electrotehnica, care ajutor la montaj, altfel arzi puntea de redresare, relee.
La surubul mai gros legi pozitivul de la o baterie de 12V pe care doresti sa o incarci, masa alternatorului este negativul.
La conectorul mic trebuie sa dai 12 v printr-un intrerupator asa comanzi regulatorul care la randul lui comanda excitatia cand sa incarce si cand nu.
Poti sa-l dai de la aceeasi baterie.
Cat despre turatii nu-ti face griji, poti chiar sa folosesti raport 1:1.
La un automobil care merge la 3000 rpm alternatorul ajunge lejer la 6000-8000.