Liberalismul clasic, bine înțeles, practicat fără ură și amendat cu principii sociale și ecologice este calea de urmat.
Și, da, pe vremuri PNL-ul era considerat partid de stânga.
Lenin nu are nicio treaba cu dreapta politica.
Dintre toti cred ca Bratianu e cel mai de dreapta.
Când am zis linia dreaptă, nu m-am referit la ideologia de dreapta, ci la linia corectă. Linia care ar fi cea mai apropiată de adevăr, de binele oamenilor.
Cred ca Mihalache.
Bratianu a fost un premier bun dar a construit o caracatita in jurul lui care era putred de corupta de multe ori si incetinea unele reforme care erau foarte necesare statului
Maniu a fost la inceput un patriot care a luptat pentru desprinderea Ardealului de Austro-Ungaria dar dupa Primul Razboi Mondial a fost implicat in mai multe scandaluri de coruptie(Afacerea Skoda) si gurile rele spun ca a fost agent britanic sub acoperire.
Dintre toti trei Mihalache pare sa fi fost mai putin rau.
Nu sunt in favorea nici unuia. Toti au cazut sau au trecut in contra luminii si a sufletului.
Eu sunt in favorea sufletului si a subiectului. A egoismului (termen, categorie gramaticala cu asocieri de rau construit de ei atunci cand au format limbajul). Ci nu a GENERALULUI.
In favorea egoísmului, particularismului, autonomiei, inconditionalului, jurisdictiei, nominalismului, sufletului VERSUS general, universal, conditional si alteritate.
Ca sa restabilim dominatia sufletului trebuie sa intelegem FUNDAMENTELE AGENTIEI TRIBUTARE si ceea ce se cheama aici in Spania ca HACIENDA. Revolutia Industriala a produs descentralizarea subiectului. A schimbat centrul in afara. I-a produs doar pagube si cheltuieli nu beneficiu (ingres).
Filozifía cínica a vazut apartia statului ca suprapunere peste Legea Naturala (nu cauta pe net aceasta fraza ca nu o gasesti pentru ca se vorbeste subiectiv pe aceasta tema nu adevarul).
Stoicii cu conceptul de oikeiôsis vedea o Lege Naturala pentru administratea casei (economíe). Termenul economíe inseamna CASA pe aceasta piatra s-au construit.
Eu mi-am cumparat o carte de Fundamente TRIBUTARE ca sa inteleg acest adevar. Insa trebuie sa stii ca daca nu i-au lasat pe ei sa vorbeasca despre lucrurile acestea nu o sa te lase nici pe tine. Iar cei care sunt printre ei sunt controlati la milimetru. Nu pot sa dea un pas lateral. Dezinformarea doar cu informarea se combate. Tot ce vine de afara tinteste spre moartea subiectului. Subiectul este o finalitate iar lucrurile un mediu. Insa aceasta finalitate se descentreaza si ajunge mediul sa fie binele iar subiectul sters (si asta e o problema in ética).
Acestea sunt nervul pe care trebuie combatut. Ti-am facut un comentariu repede ca sunt centrat sa imi castig painea. Nu mai am timp si de lucruri de Regi, eu trebuie sa ma ocup sa strag cartofi de exemplu. Sau sa conduc toata ziua, etc. Iar lucrurile acestea pretind atentie si preocuparé. Daca imi pierd atentia si concentrarea de la lucrurile importante si ma dispersez pot sa pierd ceea ce am.
De ce crezi ca Heidegger vorbeste de Dasein si Hegel de Epoje? Pentru ca vedeau o moarte a subiectului. Vedeau un monstru/himera/idolatrie care se lupta cu subiectul/eroul. Eu cand am inceput sa divulg lucruri de tehnica am inceput sa am probleme cu firma mea. Ei se cred tehnici si regi iar pe tine te vad un stupid care nu gandeste. Faci lucrurile ca un robot pe dinafara si superficial fara sa intelegi adevarul.
Ascetul Diogene din Sinope cand l-a intrebat marele rege Alexandru cel Mare ca ce vrea, el i-a raspuns sa treaca mai incolo ca-i face umbra. Toti il vedeau rege, dumnezeu pe Alexandru insa el il vedea un prieten care nu el trebuia sa se adapteze la indicatia lui Alexandru ci Alexandru la Diogene.
Deci exista o ordenare, regulare lasata de Dumnezeu intre interior versus exterior (privat versus public). Nu sunt in favoarea ascetismului extrem insa nici a capitalismului extrem. Ce rost are sa castigi lumea daca iti pierzi sufletul?
Din mixul astora poti scoate ideea politica cea mai dreapta. Primii trei pot sa nu fie luati in seama.