| AvalohAlyn a întrebat:

Credeți că te poți vindeca cum spun unele cărți cu ajutorul gândirii printr-o metoda sau alta? Mă refer chiar și la celebra lege a atracției?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.

Sigur, nu vezi, nu mai este nimeni bolnav de nimic laughing

Aia care scriu, is de astia care is certati cu munca, asa ca au trebuit sa gaseasca si ei o cale sa faca ceva banuti, si scriu tot felul de timpenii, naivi is cita frunza cita iarba, asa ca nu duc lipsa de clienti laughing

| sabin89 a răspuns (pentru relian):

Unul vindea praf de cărămidă în piață. Și striga cât îl ținea gura să vină lumea să cumpere, că e bun la toate. Vine unul și întreabă: La ce este bun ăsta, domnule? Omul: Dar dumneata ce nevoie ai? - Păi, eu am purici în casă, e bun contra puricilor? - Cum să nu. Ia colea 2 kg. și ai să-mi mulțumești. - Bine, dați-mi 2 kg. Și cum se folosește? - Simplu. Iei puricele, îi caști gura și îi bagi praf de cărămidă pe gât. Moare ca de lovitură. Garantat! happy

| relian a răspuns (pentru sabin89):

E grele de tot laughing lume naiva cit vezi cu ochii, sau cita frunza cita iarba.
Ca tot suntem pe la categoria asta stiinta.Tu ce parere ai de Eminescu si de fizicienii care au enuntat teoriile astea moderne cu singularitatea cu formarea universului?

Eu asa din cate ma uitai si verifica-i, nu prea au fost inaintea lu Eminescu altii sa vorbeasca, sa descrie atit de clar si folosind exact cuvintele astora fizicienii moderni care au enuntat teoriile Big Bang, si alte teorii.

Eminescu daca citesti scrisoarea 1, rami pur si simplu cu gura cascata, cit de amanuntit descrie teoriile enuntate dupa 1920 laughing
Si totusi, desi poeziile lui au fost de pe atunci publicate si in tari ca Germania si altele, nimeni na spus ca aceste teorii sa fi avut cumva ceva influenta eminesciana laughing

Deodata sau trezit unia ca au enuntat ei teoria pestelui prajit. Daca ai citit, mai citeste inca odata poezia asta si cam de pe la un sfert vezi ca incepe teoria, cuvint cu cuvint ce au spus fizicienii astia moderni.
De unde stia Eminescu chestiile alea, cum de ai era sa zic ceva naspa laughing iesit porumbelu prin versuri in halu ala. Nu stiu, dar cand citesti poezia, daca mai ai asa idee cit de cit de teoriile astea, ti se ridica aprul maciuca laughing

Iti dai seama ca un poet, un filosof a fost capabil sa prevada viitoare teorii, ori el a foast cel care lea enunatt si astia le-au luat din poezie si le-au bagat ca teorii in fizica. mai degraba asa decat altfel.

Scuze ca zic aici astea, dar stiam ca tu esti asa curios de chestii genul asta.
Am intrebat pe Meta AI ce parere are, nu-ti vine sa crezi ce raspuns a dat laughing o zis ca este foarte impresionata de capacitea lui Eminescu dea spune aceste chestii care vor fi enuntate de abia dupa 1920 laughing

Dar cand am spus ca ar fi posibil ca acei fizicieni, inclusiv Einstein sa se fi inspirat de la Eminescu, Meta o dato de gard laughing ca vai Eminescu era poet, aia fizicieni. Zic da ce aia nu citeau la vremea aia?
AAA da citeau am dreptate, este posibil sa fie asa cum zic eu, doar ca na spus nimeni ca ar exista ceva conexiuni. Zic uite fac eu acum conexiunile laughing

| sabin89 a răspuns (pentru relian):

Și eu sunt fascinat de Scrisoarea I. În întrebările mele am făcut uneori referiri la geniul lui Eminescu, așa cum transpare el în această Scrisoare. De exemplu, am zis ceva aici:
Sau, ce să mai zicem de poezia La steaua!
Nu știu ce să zic, de unde avea el informațiile astea. Știu doar că ne putem mândri cu poetul nostru național.

| AvalohAlyn explică (pentru relian):

| relian a răspuns (pentru AvalohAlyn):

Normal ca ia amploare, dar nu stii si de ce se intampla lucrul asta.

Itui spun eu de ce ia amploare. Stii ca populatia creste da? Acum sunt miliarde de oameni, odata cu cresterea populatiei cresc si numarul celor naivi corect?

Inainte sa zic asa un exemplu, erau 2-3 naivi, cand populatia a crescut numarul celor naivi, este de sute, nu mai is 2-3 laughing

Ca urmare si logic ca fenomenul sa ia amploare, sa existe creduli mai multi.
Simplu spus, la o populatia mare ai si mai multi prosti laughing sau creduci, care sa creada sa cada in plasa celor care is certati cu munca si vor sa faca bani fara munca, asa mai usor sa nu faca efort.

| relian a răspuns (pentru sabin89):

Aasa este cum zici si in acea intrebare, doar ca Eminescu desi nu era fizician, eu cred ca fizicienii de mai tirziu, iau preluat ideile si au mai adaugat cate ceva.
La fel ca si Eminescu acesti fizicieni doar dau din gura laughing nu este nimic intre ei ca si diferenta, poate Eminescu ceva peste, pentru ca a pus in versuri aceasta teorie, lucru ce nu poate face un fizician.

Faptul ca acum fizicienii stiu despre atom, tot nu exista diferanta, ei nu vad atomi individual, nu vad electroni, nici acu nu-i prea clar cum sta treaba, inca exista mai multe modele de atom, deci inca suntem la stadiu de gargarahee hee asa cea spus Eminescu sau spun astazi fizicienii e acelasi lucru.

Conteaza ca Eminescu a pus in versuri, a fosat de la el, fizicienii lu peste lprajit au preluat, dar nu recunosc asta. Eu asta voiam sa arat, ca acesti fizicieni de fapt is niste hahalere care nu vor recunoaste niciodata de unde sau inspirat.

Ei au preluat Eaminescu, apoi au mai bagat chestii pe linga, adica nimic clar sau important.

Pe mine asta ma intriga, ca nimeni nu face legatura, sau nu fac lagatura cei care ar trebuie sa o faca, sa arate adevarul. Li se atribuie alora toata teoria, ei au spus tot, nu sau inspirat de nicaeri laughing

Uite, noi ce stim, stim ca am citit ce altii au spus, dar cel putin noi recunoastem asta.
Nu am cum sa zic ca eu, spun ceva si totul e de la mine, eu ma bazez pe ce altii au descoperit, apoi ca eu le leg, le invirt le amestec, asta e teoria mea, dar vin si zic ca am folosit informatiile luate si de la altii.

In cazul asta cu big bang totu este luat cuvint /cuvint de la Eminescu, e clara ca lumina zile.
Eu ce am zis, am intrebat pe AI, fara sa zic nimic mai mult, i-am aratat versurile si raspunsul a fost : wow, chiar asa sa exprimat, zice wow, Eminescu a pus in versuri ce au spus fizicienii acum in epoca moderana laughing deci AI a calculat, verificat si totul ar fi cam la fel.

Eminescu a banuit ce a scris, bineinteles si el avea informatii de la altii dinantea lui, dar nu cuvintele astea, aceste cuvinte nu au mai fost inaintea lui, aici e chestia interesanta.

Daca derulam de mii de ani si pana astazi, vom avea primul care vorberste de singularitate de big bang pe Eminescu.
Asta voiam sa arat si ca nimeni nu recunoaste asta laughing probabil ca el o fost roman si nu german sau francez laughing de aia nu vorbeste nimeni despre el din punctul asta de vedere.
Asta ar fi sinsemnat ca un roman vorba aia, asa ne considera aia mai slabi, uite ce a descoperit, sau cea spus, ceva mai bun ca ei laughing nu merge asa, ei astia din vest se considera spuma, ei au facut, inventat tot.