| wannabe a întrebat:

Cum rezista astronautii care pleaca singuri in spatiu, fara sa interactioneze fizic cu cineva, sa stea de vorba, ani de zile?

Răspuns Câştigător
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Stau o anumita perioada, numai si sunt consiliati de medici psihologi. Mai mult, au contacte vizuale, dese, cu familia.

8 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Crezi ca doar ei sunt asa? Cand vezi ipocrizia umana ce chef mai ai de socializare?

Bula
| Bula a răspuns:

Si pe pamant sunt multi, care vorbesc singuri...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu exista 'astronauti care pleaca singuri in spatiu, fara sa interactioneze fizic cu cineva, sa stea de vorba, ani de zile'.

| relian a răspuns:

Astronauti nu stau ani de zile in spatiu, asta odata.Cel mai mult a stat un singur astronaut un an de zile sau pe aproape si deja are probleme, De vorbit ei vorbesc mai mereu, poate ca vorbesc mai mult decat daca ar sta pe pamint.Treb sa dea raporturi, vorbesc intre ei ca nu e doar unu singur acolo cuc.Sa interactioneze fizic la ce te refer la sex sau la ce? Pai daca te referi la sex atunci stai linistit ca fac sex cand se intorc, ei stau doar cateva luni max.

NOname
| NOname a răspuns:

Astronauţii ăia reali nu sunt tot aia cu astronauţii din SF-uri.

| Mayhem666 a răspuns:

Nu cred ca astronautii stau ani de zile in spatiu, nu cred ca stau mai mult de un an, si nu cred ca se duc singuri in spatiu, cred ca se duc minim doi astronauti, dar nu stiu sigur, in orice caz, sunt si pe Pamant multi oameni care stau singuri si nu interactioneaza cu alti oameni, si o duc destul de bine. Unora chiar le este mai bine sa nu interactioneze cu alti oameni, un exemplu as fi eu. In primul rand nu imi place sa interactionez cu o alta persoana, decat daca imi este foarte apropiata, sau macar cunoscuta. Poate sunt eu mai ciudat, dar totusi as prefera termenul diferit. laughing

| UnBroken2016 a răspuns: