| OOOLEOOO a întrebat:

Daca dentistii fac bani si isi castiga existenta din dinti nostri stricati, de ce trebuie sa cumpar o pasta de dinti recomandata de 9 din 10 dentisti?

Rog sa ramana intrebarea la "Filosofie"

22 răspunsuri:
| Alphawolf a răspuns:

Vezi vreo una dintre "afaceri" amenintata? Pot coexista impreuna. Nici una dintre ele nu poate pune piedici celeilalte(chiar daca s-ar vrea). Reclamele sunt platite. Nici stomatologul si nici pasta de dinti nu rezolva tot, ci e vorba doar de timp, surprize pot aparea chiar daca ai folosit ambele variante. Medicul care iti recomanda pasta de dinti stie asta, nu isi vede profesia si venitul amenintat(nu al lui). Sunt medici buni, care nu duc lipsa de clienti, sunt care sunt umani, empatici, la care mai conteaza si altceva in afara propriei persoane. In plus, nici lor nu cred ca le convine sa lucreze monstri cu aroma de wc in gura...

| Wehrmacht a răspuns:

Asta daca esti genu' de persoana care se duce la dentist cand doare.
Totusi, mie mi se pare ca mai toate pastele de dinti sunt recomandate de 9 din 10 dentisti...

| RAY a răspuns:

Intrebarea e buna, sa stii ca am intrebat dentisti mi-au spus ea orice pasta important e sa manci sanatos sa nu bei cafea,sucuri,dulciuri etc pratic daca o iei logic dinti nu au nevoie de pasta de dinti si de o alimentatie sanatoasa ca si tot organismul
legume crude,fructe crude,carne de peste,porc,vita, pui etc totul e sa eviti cei procesat se stie ca zaharul creaza cariile sunt oamenii cu dinti super, totul e sa manci sanatos, apropo culoarea dintilor e galbena nu alba, stratul de protectie are culoarea aia bine nu pete de cafea, deci prevenirea trebuie sa fie pe primul loc, dantura sanatoasa

suntserios
| suntserios a răspuns:

Daca te speli pe dinti cu o pasta de dinti bune nu inseamna ca nu vei avea probleme stomatologice

| neutrino a răspuns:

Pasta de dinti este o afacere cu un succes enorm si greu de inchipuit.

| sublime89 a răspuns: