Dumnezeu, dupa cum stii este atotputernic, atottiitor. El poate lua chip de om, tanar sau batran cu un anumit scop.La Deuteronomul 32:42, nu sunt in masura sa raspund, insa cred ca trebuie insistat pe "din capetele fruntasilor vrajmasului" '; Nu cred ca se refera neaparat la ucidere.
Deuteronomul 32:42
De fapt dumnezeu nu vrea indreptarea pacatosului, ci, distrugerea acestuia, la fel cum a facut conform bibliei si la potop, a omorat toti oamenii, cu exceptia lui noe si a familiei sale, 8 in total.
1 : Bineinteles ca Dumnezeu poate lua orice chip de pe pamant sau din alte universuri, doar El este Creatorul ( ia-o logic)
2:Face referinta la cei care nu se caiesc, adica merg pe urmele celor rai, si nu, Dumnezeu nu se ocupa cu asa ceva, ii da pe mana aluilalt.Ar fi o mare blasfemie la adresa Lui ( Logic nu? )
Sper ca te-am ajuat
S-a metamorfozat ca Pokemonu'.
Nu prea-mi place de dumnezeu ăsta oricum. Si îmi e și foame.
Bai,tot cereti explicatii logice dar nu sinteti in stare sa urmariti o conotatie tot la fel de logica.Batrinul are conotatia intelepciunii, deci "un Dumnezeu intelept".
Daniel 7:9.
Este vorba de o vedenie de noapte, un vis profetic, este o figură de stil, un mod de a explica divinitatea. Biblia ne spune lămurit; Dumnezeu nu a fost văzut de nimeni, Dumnezeu este duh și Dumnezeu nu este legat de timp:
" Nimeni n-a văzut vreodată pe Dumnezeu; singurul Lui Fiu, care este în sânul Tatălui, Acela L-a făcut cunoscut." Ioan 1:18.
" Dumnezeu este Duh;" Ioan 4:24.
" Nu ştii? N-ai auzit? Dumnezeul cel Veşnic, Domnul, a făcut marginile pământului. El nu oboseşte, nici nu osteneşte; priceperea Lui nu poate fi pătrunsă." Isaia 40:28.
Ezechel 1:26.
Citește atent tot cap 1, ce scrie puțin mai în față de v26? Vezi ce vrea să descrie proorocul Ezechiel. Încearcă să-ți imaginezi o carlingă v22, mai exact seamănă cu geamul protector, iar în v26, Ezechiel încearcă să descrie un pilot cu puținele cuvine din vremea lui, nu are nicio legătură cu scaunul de domnie a Lui Dumnezeu, cuvântul folosit este " ca un, aproximativ etc ". În plus, Dumnezeu tatăl să arătat doar prin Dumnezeu Fiul sau Duhul Sfânt, iar atunci când dorește să fie văzut de cineva ia ființă unui om sau înger, acest fenomen se numește angelofanie, dar asta nu înseamnă că așa arată Dumnezeu, altfel un om nu are capacitatea să vadă un duh.
Deuteronom 32:42.
Orice doctrină scoasă din context se numește pretext. În primul rând este o cântare a lui Moise. 2. Înaintea versetului 42 este versetul 41, care zice așa:
" atât este de adevărat că atunci când voi ascuţi fulgerul sabiei Mele şi voi pune mâna să fac judecată, Mă voi răzbuna împotriva potrivnicilor Mei şi voi pedepsi pe cei ce Mă urăsc; Deut 32:41.
În v 41 zice; " să fac judecată " când va face Dumnezeu judecată? La sfârșitul veacurilor:
" Şi am văzut pe morţi, mari şi mici, stând în picioare înaintea scaunului de domnie. Nişte cărţi au fost deschise. Şi a fost deschisă o altă carte, care este Cartea Vieţii. Şi morţii au fost judecaţi după faptele lor, după cele ce erau scrise în cărţile acelea." Ap 20:12.
Împotriva cui se va răzbuna? " Mă voi răzbuna împotriva potrivnicilor Mei ", potrivnic înseamnă dușman. Pe cine va pedepsi Dumnezeu? " pe cei ce mă urăsc ". Pentru mine e foarte clar, pentru tine cum sună acum? Indiferent ce vrei să spui legat de pedeapsă, nu ai nici un argument corect, cine te oprești acum să nu faci voia Lui? Dacă faci voia lui acest verset nu îți va mai suna ca o osândă. 3. Caută să afli de ce oamenii ajung la o astfel de judecată, nu uita! Toate acțiunile Lui Dumnezeu sunt justificate. Să te ajut puțin, citește în Biblie următoarele:
Leviticul tot capitolul 18; Genesa tot capitolul 19.
CUGETĂ și CUGETAȚI!
Pentru a interpreta corect biblia trebuie să cunoști următoarele:
1. Principiul interpretării literale " figură de stil sau literal ".
2. Principiul iluminării.
3. Principiul gramatical.
4. Principiul istoric.
5. Principiul tipologic.
5. Sinergia scripturală.
Pasajele biblice trebuiesc înțelesese în individual, iar pasajele individuale nu pot fi înțelese fără o perspectivă asupra întregului. Diferitele pasaje ale Scripturii se raportează sinergic, nu antagonic la întregul cărții.
mentholinks întreabă: