| Krystynica a întrebat:

Electronii se invart foarte rapid in jurul atomilor la infinit, intrebarea mea este de unde sau cum au energia necesara pentru a se invarti?

12 răspunsuri:
| angelicsin a răspuns:

Această întrebare nu a fost pe deplin răspuns până la apariția mecanicii cuantice. Se pare că electronii ar trebui să orbiteze nucleu ca un satelit orbiteaza pământ - forța centrifugă a orbitei soldurilor atracție pentru nucleu. Cu toate acestea, spre deosebire de un satelit, un electron de rotație va radia de energie, iar acest lucru ar trebui să determine de electroni de a încetini și în cele din urmă se prăbușească în nucleu. Cu toate acestea, mecanica cuantică limitează cantitatea de energie care poate fi eliberată la definit "cuante", și care face nivelul de bază al orbitei electronului - nu poate emite mai puțin de o cuantă de energie, așa că rămâne în "orbita".

well nu sunt un expert in mecanica cuantica dar asta este cea mai buna explicatie pe care o am, sper ca ajuta

| relian a răspuns: