Depinde.
Dacă vinzi topoare e destul de greșit.
Dacă vinzi scutece pentru copii, ar fi greșit sa folosești imagini cu adulți tho
Ai dreptate in ceea ce scrii, un raspuns bun, as adauga faptul ca faci o imagine buna avand un bebelus in brate, tactica fiind o manipulare, practicata in unele campani electrorale
Dar de asta ce zici?
https://www.youtube.com/watch?v=4C6f_HGn338
Cat de etic ti se pare sa fie folositi copiii intr-o campanie groteasca de manipulare?
Https://www.youtube.com/watch?v=lJXk_JaZV7I
Dar de asta ce zici?
Prima campanie - se foloseste de copii ca sa serveasca altor interese si ajung fara voie niste pioni ai agendei LGBT, fiind expusi la niste scene de totalitarism si de inscenare a unei arderi pe rug.
A doua campanie - foloseste in interesul copiilor defavorizati si nu prezinta altceva decat realitatea.
Deci se aseamana cele doua?
Nu stiu daca putem vorbi despre etica in publicitate.
Specialistii in marketing pot folosi orice imagine sau personaj, in orice ipostaza, atat timp cat nu incalca legea audio-vizualului.
Copiii nu sunt in stare sa isi dea acordul. Apoi se mai intreaba lumea de ce copiii care au fost in ochii publicului de mici devin atat de rebeli. Nu ei au ales asta, lor le-a fost impus.