Logic ca exista extreterrestri! Pentru cei care sunt siguri ca extraterestrii sunt doar in televizor din pacate va inselati amarnic.
Deschideti putin mintea si fa in felul urmator gandeste-te ca omul a evoluat dintr-o bacterie o simpla forma unicelulara. Oare dde ce toti oamenii cred ca extrateresti sunt verzi si au capu mare? Eu cred ca acesti extraterestri sunt popoare care au o infatisare asemanatoare cu noi, dar probabil or exista mai multe specii de extraterestrii la fel cum sunt oamenii (negri albi galbeni).
Logic ca nu pot fi vazuti cu o tehnologie atat de avansata pe cat se crede ca au e imposibil sa fie prinsi de niste simpli muritor. Pana la urma ei sunt FII Cerului.
Acel portal nu mi se pare atat de convingator incearca sa afli singur (nu vreau sa-ti spun totul aici mai documenteaza-te) de portalul din triunghiul Bermudelor si de puterea lui electr-o magnetica gigantica.
SUCCES
Cel mai simplu răspuns... Da există!
Dacă vrei să aflii cât mai multe contactează-mă
Exista extraterestri, da. Portale de trecere inspre alte lumi s-ar putea sa existe (de fapt cei de la Lumea Misterelor au si gasit un om care a fost plecat 3 ani, descoperise un portal din asta din greseala), dar iti dai seama ca sunt periculoase si mai bine sa nu stii de existenta lor.
Stiintific si logic:Nu.Au fost astronauti care au cautat toata planeta si nu a fost nici macar o urma de ei.
Copilaresca, in povesti sau desene animate.
Nu, nu cred ca exista extraterestri pe Pamant. Extraterestru este ceva din afara planetei Terra deci daca se gaseste pe Terra nu mai este extraterestru. Oricum sunt sigur ca exista extraterestri dar nu pe Terra
Etraterestri nu pot spune ca exista dar intuiesc, insa @ harciog exista chiar daca nu-l vedeti, bantuie in anonimat.