| gffgfdg342342342 a întrebat:

Https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32036190/

Ma poate ajuta cineva va rog frumos sa inteleg mai bine? O mica prezentare sau ceva mai la subiect. Multumesc mult.

5 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Elevii adolescenti care folosesc telefoane "destepte" devin mai prosti ca telefonul lor.

| doctorandus a răspuns:

SUD nu e o tulburare recunoscuta.

| doctorandus a răspuns (pentru doctorandus):

Adică SUD nu e un diagnostic valabil.

| gabicoo a răspuns:

Nu rezolvăm teme.

| untu a răspuns:

Sprijinul ridicat al autonomiei profesorilor reduce tulburarea de utilizare a smartphone-urilor la adolescenții chinezi? Un model de mediere moderată. Modelul Interacțiunea Persoană-Afect-Cogniție-Execuție (I-PACE; Brand, Young, Laier, Wölfling și Potenza, 2016) propune că comportamentul de dependență este rezultatul interacțiunii mai multor factori. Conform modelului I-PACE, suportul social perceput (sprijin pentru autonomia profesorului), stima de sine și gratificarea (satisfacția vieții) contribuie la tulburarea de utilizare a smartphone-urilor la adolescenți (SUD) (Brand et al., 2016). Cu toate acestea, studiile anterioare au examinat rareori efectele interactive ale sprijinului autonomiei profesorului, stimei de sine și satisfacției de viață asupra SUD adolescentului. Studiul de față a examinat aceste relații folosind un model de mediere moderată în care stima de sine a jucat un rol de mediere, iar satisfacția de viață a jucat un rol de moderare în relația dintre sprijinul pentru autonomia profesorului și SUD adolescentului. Un eșantion de 1912 adolescenți chinezi au finalizat măsuri de sprijin pentru autonomia profesorului, stima de sine, satisfacția de viață și SUD adolescentului. Stima de sine a mediat asocierea între sprijinul pentru autonomia profesorului și SUD adolescentului. În plus, relația dintre sprijinul pentru autonomia profesorului și SUD a fost moderată de satisfacția cu viață: atunci când efectul satisfacției cu viață a fost mare, sprijinul pentru autonomia profesorului a prezis negativ SUD adolescentului, în timp ce atunci când efectul satisfacției cu viață a fost scăzut, sprijinul pentru autonomia profesorului a fost legat pozitiv. la adolescent SUD. Aceste constatări ne avansează înțelegerea efectului sprijinului pentru autonomia profesorului, a stimei de sine și a satisfacției de viață asupra SUD a adolescenților. Sunt discutate limitele și implicațiile acestui studiu, cum ar fi sprijinul pentru autonomia profesorilor, poate să nu reducă SUD adolescenților, mai ales când satisfacția lor în viață este scăzută. Declaratie privind conflictul de interese: Declarație de interese concurente Autorii declară că nu au interese financiare concurente cunoscute sau relații personale care ar fi putut părea să influențeze munca raportată în această lucrare.