| Pnin a întrebat:

In calitate de creștin, atunci când trimiți un ateu sa "își ia pastilele" nu comiți o blasfemie având în vedere că practic le recunoști validitatea, desi sunt produsul stiintei?

16 răspunsuri:
| AnemonaP a răspuns:

Ăla numai creștin nu e, dar ce sa faci, ca majoritatea,, creștinilor" din ziua de astăzi, cu o mana te lovesc și cu alta se închină big grin

| RAY a răspuns:

Care crestin? nu exista asa ceva in Romania

| T0T a răspuns:

Nu prea cred că are sens întrebarea. Poate nu am înțeles-o eu. Ce treabă are creștinismul cu știința? Dacă ești creștin de ce ai trimite pe cineva să își ia pastilele dacă nu suferă de vreo boală?

| dinaprilie a răspuns:

Cica le validam pe amandoua sau una pe cealalta acum cu progresismul in care ne aflam.

| Mirel4412 a răspuns:

Dumnezeu nu pedepseste medicii, el din contra creeaza sfinti parinti care sa ii vindece pe oameni. Stinta face si lucruri bune, dar si rele, cunosc oameni care sunt medici si sunt si crestini, nu vad care e problema.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dar viceversa?
Dacă în calitate de ateu trimiți un creștin să-și ia pastilele?

| Pnin explică (pentru anonim_4396):

Blasfemie nu exista in vocabularul nostru și nici ura fata de știință.

| Darkmagic a răspuns (pentru Pnin):

Acum 3 ore | Pnin explică (pentru Rosalia):
"Blasfemie nu exista in vocabularul nostru și nici ura fata de știință."

Ce cuminte esti tu, fara ura si atot-concilianta. :)
https://www.tpu.ro/go-to-answer/18497977/

Eu sunt crestin nepracticant, si conform opticii tale, se pare ca urasc stiinta, bine'nteles, impreuna cu alti nenorociti de religiosi.
Am rugamintea sa alegi un domeniu al stiintelor, oricare doresti/materia pe care o stapanesti cel mai bine, si noi doi o sa avem o mica discutie...
Evident, in aceasta chestiune voi lasa la o parte orice sentiment de mila crestineasca. :))
E ok?

| Pnin explică (pentru Darkmagic):

Răspunsul e in link-ul pe care l-ai postat.