| Lightose a întrebat:

Ma gandeam zilele trecute la motivul pentru care existam noi si la intreaga existenta! Pentru ce existam? Sa ne reproducem, sa ne inmultim dar intrebarea mea are strict legatura cu altceva... faptul ca noi ne inmultim, ca existam la ce ajuta? De ce? De ce exista spatiul? Daca ar exista viata doar pe Terra de ce ar mai exista si alte planete? De ce exista tehnologia? De ce exista astronauti daca ei nu sunt destul de inteligenti pentru a descoperi viata pe celelalte planete? Cu siguranta daca extraterestrii exista noi oamenii nu cred ca i-am putea descoperi. E posibil ca ei sa ne considere cum consideram noi furnicile. Ce parere aveti? De ce ar exista spatiul si celelalte planete daca nu ar fi si extraterestrii?

Lightose, de fiecare dată când noi gândim se emite o undă care poate fi înregistrată de anumite aparate. Dacă extratereştrii ar exista cu adevarat acele unde emise de ei ar fi captate.Pe de altă parte momentan nu sunt planete care să le susţină viaţa deşi încă se mai caută unele ca de exemplu Planeta Nibiru, care este încă în cercetare.
S-au facut o grămadă de studii care arată că nu există extratereştrii, iar ce arată la televizor e numai pentru rating. Orice video poate fi modificat şi oamenii ăia pot să pună în el orice au ei chef.Eu una nu mai am puterea necesară să mă încred în cele spuse la televizor!

Cât despre faptul că existăm numai pentru a ne înmulţi.Hai să luăm altfel lucrurile.Fiecare viaţă îşi are cursul ei, cu siguranţă nu acesta este scopul nostru şi nu cred că îţi poate spune cineva cu exactitate de ce am fost creaţi.
Oricum omenirea se va distruge destul de curând spun eu datorită ultimelor cercetătri apărute.
Un studiu făcut de o echipă de cercetători în domeniul fizicii spune că timpul va mai exista timp de doar 5 miliarde de ani, Universul nostru având aproximativ 14 miliarde de ani în prezent. O coincidenţă interesantă e că tot cam pe atunci va dispărea şi Soarele nostru.
Aceasta este o coincidenţă ce ar trebui să ne dea mult de gândit, fiind exact perioada în care Soarele se va transforma într-o gigantă roşie, aceasta fiind ultima etapă în existenţa lui. Ideea sfârşitului timpului se bazează pe teoria extinderii continue a Universului. În cadrul unei lucrări realizate de o echipă de cercetători internaţionali condusă de Raphael Bousso (de la Center for Theoretical Physics and Department of Physics of University of California), publicată în septembrie 2010 pe site-ul Universităţii Cornell, s-a vorbit despre această nouă ipoteză.
Teoria expansiunii continue spune că Universul face parte dintr-un multivers, acesta fiind format din mai multe universuri care la rândul lor ar putea da naştere la multe alte universuri.
Încercând să se afle şansele ca sfârşitul timpului să aibă loc, s-au întâmpinat anumite probleme. Ken Olum de la Tufts University din Massachusetts, care nu face parte din proiect, spune că regulile care se aplică în mod normal la calcularea probabilităţilor nu se pot aplica în cazul de faţă, aici lucrându-se cu infinituri.
Dar aceste calcule nu sunt o problemă pentru oamenii de ştiinţă implicaţi în proiect, aceştia folosind un procedeu numit Geometric Cutoff (Secţionare Geometrică).
Echipa condusă de Raphael Busso are în componenţa ei cercetători de renume precum Ben Freivogel (de la Lawrence Berkeley National Laboratory din Berkeley), Stefan Leichenauer (de la Institute for the Physics and Mathematics of the Universe - Universitatea din Tokyo) şi Vladimir Rosenhaus (de la Center for Theoretical Physics and Laboratory for Nuclear Science de la Massachusetts Institute of Technology, Cambridge).
Procedeul se bazează pe luarea unei părţi finite a multiversului şi calcularea probabilităţii pe o zonă limitată.
"Dacă un număr infinit de mare de observatori de-a lungul Universului ar câştiga la loterie, atunci în ce loc câştigarea la loterie ar mai fi improbabilă?," scriu Raphael Bousso şi colegii săi în lucrare.
Astfel, folosind această tehnică matematică, s-a ajuns la ipoteza că Universul s-ar sfârşi peste 5 miliarde de ani.
"Nu poţi să foloseşti secţionările geometrice ca şi instrumente matematice obişnuite care nu lasă nicio urmă," spune Bousso." Aceeaşi secţionare care a dat aceste predicţii posibil corecte prezice de asemenea sfârşitul timpului."
"În alte cuvinte, dacă foloseşti o secţionare pentru a calcula probabilităţi în extinderea continuă, secţionarea însăşi devine un eveniment posibil."
De asemenea, se consideră că extinderea continuă a Universului este o dovadă naturală a teoriei expansiunii. Totodată, se menţionează că extinderea Universului a dus la curbarea formei acestuia şi la crearea unor particule stabile numite monopoli magnetici.
Charles Lineweaver, astrofizician la Australian National University, mărturiseşte că momentan nu beneficiem de o teorie a începutului Universului, dar avem câteva idei posibile. Încercând să explice naşterea Universului, a realizat următoarea asemănare: " O analogie bună ar fi că teoriile noastre vorbesc despre un vas plin cu apă care fierbe, iar originea Universului este formarea unei bule la baza vasului. Teoria ne sugerează puternic existenţa altor bule, fiindcă atunci când fierbi apă nu obţii niciodată doar o singură bulă".
Conform calculelor realizate în cadrul proiectului, un Univers vechi de 13, 7 miliarde de ani (ca al nostru) s-ar sfârşi peste alte 5. Dar teoria extinderii Universului nu este perfectă, aşa cum nici calcularea probabilităţilor în cadrul unui multivers nu este.
Nu se ştie cum o să se manifeste sfârşitul, dar este sigur că o să fie brusc. Totodată, cercetătorii participanţi la proiect ne spun că sunt slabe şanse ca oamenii să observe acest sfârşit de pe Terra.
Aproape simultan cu acest sfârşit ar avea loc şi moartea Soarelui, o stea bătrână de 4, 57 miliarde de ani şi care ar trebui să moară peste alte 5, mai întâi devenind o gigantă roşie, iar apoi o nebuloasă planetară.
Se mai precizează că sfârşitul timpului nu este inevitabil.
Lineweaver de la Australian National University consideră că prezicerea exactă a sfârşitului nu este o soluţie datorită problemelor ce apar la calcularea probabilităţilor unui multivers.
"Nimeni nu ştie de ce [expansiunea continuă] ar trebui să fie greşită, aşa cum nimeni nu ştie exact de ce timpul ar trebui să se sfârşească," spune Ken Olum.
Mai sunt multe idei legate de sfârşitul timpului. Una din acestea spune că Universul îşi va inversa această mişcare de expansiune, devenind o mare gaură neagră. O altă idee spune că Universul se va mări până când se va ajunge la o stare de echilibru termic în care nimic nu o să se mai întâmple. Totodată, mai există o idee care spune că expansiunea accelerată a Universului va rupe în final materia atom cu atom.
Momentan, nu putem şti care dintre acestea este ideea corectă sau ce putem face. Însă, până la momentul respectiv mai este mult timp, iar noi ar trebui să ne punem speranţele în oamenii de ştiinţă suficient de curajoşi să cerceteze aleile nebătătorite ale ştiinţei şi să descopere noi şi noi legi ale Universului nostru. Totuşi, nu trebuie să uităm că dacă teoria extinderii e adevărată şi Universul nostru va dispărea, multe altele îşi vor continua drumul spre propriul sfârşit.

| Hombre a răspuns:

@Georgiana de ce nu te-ai facut "preoteasa"laughing ce le mai zapaceai capul la enoriasi si la propiu si la figurat.laughingveneam la biserica numai de dragul tau.

| harciog a răspuns:

De asta exista si rubrica asta.

| miradoniz a răspuns:

@anda "Cineva a vrut sa exiști tu, sa existe planetele, extratereștrii, viata, moartea etc. Niciodată nu vei ști de ce"-de ce ești așa de pesimista? Ai curajul de a îți pune întrebările care te frământă.Ce te costa speranța?hee hee draga mea, la capătul speranței se află acele răspunsuri care te satisfachee hee

| miradoniz a răspuns:

@Birjaruhee hee "Trăim ca sa evoluam"-de acord;" sa ne ocupam de o viata cu condiții cât mai bune, în care sa cauți sa înțelegi cât mai mult, sa fii cât mai educat, sa ai cât mai mulți bani." idealul tău de evoluție este sa știi cât mai multe și sa ai cât mai mult? nu vrei sa îți lași și sentimentele sa evolueze cât mai mult poți? dacă încerci, o sa vezi cât de greu estehee hee ia-o ca pe o provocarehee hee

| miradoniz a răspuns:

@Hannibalhee hee din păcate,trebuie sa îți dau dreptate.o mulțime de oameni sunt paralizați de chestia asta; îmi e greu sa înțeleg de ce; eu m-am gândit întotdeauna ca Dumnezeu Atotputernic nu poate fi oprit de incapacitatea mea de a Îl înțelege; El suporta orice întrebare; dar nu și frica de a le pune,as zice. Dacă este Atotputernic-atunci putem primi de la El un raspuns perfect pentru absolut orice întrebare:și acest raspuns poate consta în a da peste o carte de Stephen Hawking; de ce nu; depinde de ce este important pentru tine-și de fantezia Lui,ca și imaginația noastră s-a inspirat de undevahee hee Tatăl nu împiedica,ci valorificahee hee Exista pilda talerilor ascunși:el ne da talente,posibilități,ca sa le fructificam,nu sa le ascundem. Exista interpretarea biblica a geografiei Tarii Făgăduite:este o țară pustie, deșertica; dar cu mare potențial, dacă este lucrata cu ajutorul Domnului.Nu ajungi în ea, și găsești râuri de lapte și miere; ci sunt rodul lucrării minților și a mâinilor.Asta face fericiți pe oameni:sa facă ceea ce le place; sa își construiască cu mâinile lor viitorul.Vezi tu,pentru ortodocși,cum spunea Olivier Clement, exista o diferență enorma între Biblie și Coran, de exemplu.Coranul este o suma de îndrumări clare. Ortodocșii spun"Bine-ești-cuvântat,Doamne,învață-ma pe mine îndreptările tale"-arata-mi, Hristoase,ce înseamna ce ai spus(de-a lungul Bibliei)-pentru mine.ce sa fac cu ele? cu ce ma ajuta? cum poate sa îmi schimbe viata, ca sa fiu fericithee hee iar El, lucrează în tinehee hee

| miradoniz a răspuns:

@andahee hee ca sa iubesc, credhee hee nu ma descurc prea bine, dar fac ce pothee hee

| miradoniz a răspuns:

@Hannibalhee hee dacă tu poți spera fără încetare, El va fi cu tine mereuhee hee ce zic preoții, sau ce citesc nu cred decât dacă înțeleg; aici intervine discernământul.Ca am auzit ceva gogorițe. A crede în Dumnezeu înseamna,pentru mine cel puțin,sa înaintezi. Dacă pot profita de ceva,dacă îmi hrănește sufletul, atunci "Bogdaproste". Dacă nu, asta e.Nu era pentru mine.Domnul îmi are grijahee hee cum zice și psalmul 22hee heeMa gândesc des ca este un drum pe care l-au făcut și alții înaintea mea,pășind pe urmele pașilor Domnului,unul nou de fiecare datahee hee este al meu,îmi aparține mai mult și mai profund decât oricare din lucrurile care ma înconjoară. Sunt eu însumi.hee hee Lăudat fie Domnul,pentru bunătatea Lui spre cei care nu pot mare lucru.hee hee vezi tu,am încercat ani de-a rândul, de când îmi amintesc aș spune, sa fac ce credeam ca e mai bine.Nu ca a fost un eșec răsunător, dar oricum, nu a prea funcționat.Acum fac ce vreauhee hee și e un amalgam totalhee hee ca eu iubesc sa fac mai multe lucruri în același timphee hee dar, cu ajutorul Domnului, poate o sa se cristalizeze ceva din toata brambureala astahee hee

| miradoniz a răspuns:

@Hannibalhee hee desigur, da.(Totuși, majoritatea oamenilor trec prin viata fără sa ia viata altei persoane-sau atunci mai degrabă moral decât fizic). Presupun ca ai un motiv ca sa pui o astfel de întrebare.

| miradoniz a răspuns:

@ Hannibal, la cine te referi exact?

| miradoniz a răspuns:

@Hannibalhee hee dublu posthee hee sorry

| miradoniz a răspuns:

@Hannibalhee hee ortodoxia este o religie care interpretează Biblia pe baza scrierilor Sfânților Părinți,care erau asceți:pentru ei e vorba de o lupta spirituala:egiptenii sunt interpretați,de obicei,ca fiind forța asupritoare a pasiunilor:"Moise" vede cum pasiunea lui,a rănit unul din frațihee hee versetul dinainte explica cum Moise,"crescuse",deci "ieși spre frații lui", "și văzu care le erau greutățile". Trebuie într-adevăr o anumita maturitate,pentru a "ieși spre frații tai",și a înțelege ce îndurahee hee atunci când lupți cu adevărat contra unei pasiuni,pentru a îți proteja fratele,ni se spune aici,vei lupta cu violența-este de fapt singura violența, mânie considerata benefica:cea contra propriilor slăbiciunihee heeo vei face în ascuns, având grija sa nu fii văzut.Dar se va ști.Interesant mi se pare, ca egipteanul este ascuns sub nisip.Nisipul nu este considerat ca ceva stabil, în Biblie.Deci exista riscul sa "revină",as spunehee hee am citit pe undeva o explicație de genul asta, dar am nevoie de puțin timp, sa găsesc referința!

| miradoniz a răspuns:

@Hannibalhee hee no-nohee hee Dumnezeu se prezintă spunând așa lui Moise"Eu sunt Dumnezeul tatălui tău, Dumnezeul lui Avraam și Dumnezeul lui Isaac și Dumnezeul lui Iacov!"religia lui exista de ceva timp, deja, altfel nu ar fi putut convinge evreii sa îl urmeze.De altfel, nu l-au urmat neapărat pe el, ci în primul rând pe Dumnezeu."Moise era al doilea om în statul egiptean"? eu nu știu unde scrie asta...asa se povestește,dar în Biblia pe care o am eu scrie doar ca a fost"ca un fiu" pentru fiica Faraonului.hee hee Biblia poate fi citita de cine vreahee hee și la fel este și interpretata,dintotdeaunahee hee Apostolilor,este scris,Iisus"le-a deschis mintea ca să priceapă Scripturile".Asa au propovăduit,și tradiția pe care au lăsat-o,s-a perpetuat în primele Biserici-și mai departe. Eu însumi sunt surprinsa-deși când citesc scrierile unui avva Macarie,sau Nil Egipteanul-întradevăr ma întreb,dacă nimic nu s-a schimbat în interpretarea simbolistica a Bibliei,din secolul al iv-lea până acum-de ce s-ar fi schimbat Tradiția înainte? Acum,fiecare alege în ce vrea sa creadă:asa a fost dintotdeauna; și îți amintesc cu tristețe cruciadele sau alte depășiri.și asta s-a făcut cu ce era evident; iar sensul ascuns,pe care îl găsește fiecare în frumoasa liturghie ortodoxa, și toata simbolistica acestei credințe sunt chei prezentate întregii lumi pentru a le înțelege singuri-dacă vor, și sunt pregătiți! căci e scris ca"cei care au urechi sa audă; iar cei care au ochi sa vadă"Iisus ne-a avertizat în termeni foarte duri în ev. după Matei 7.6.Chiar și spovedaniile au rostul lor,și se încadrează acolo unde trebuiehee hee Ah,și apropo de primii născuți ai egiptenilor:nu e singura,ideea mai exista și alte fraze,de același gen,care șochează pe multa lume, de ex Psalmul 136, una dintre cele mai lirice poeziihee hee "Fiica Babilonului... Fericit este cel ce va apuca și va lovi pruncii tăi de piatră". Mulți vorbesc,des, despre asta, de exemplu Cuviosul Ioan Cassian Romanul(360-435)"Trebuie...sa omorâm,"de dimineață, asa cum este scris în psalmul 100, pe toți păcătoșii,care se ridica din pământ"; adică sa discernăm la lumina științei, și sa exterminăm din pământul inimii noastre gândurile care conduc la păcat; după învățătura Domnului(Matei 15, 19).și cât sunt mici,sa distrugem copii Babilonului,vreau sa spun gândurile perverse,și sa îi zdrobim contra pietrei care e Iisus. Căci dacă prin consimțământul nostru, se maturizează, nu o sa îi putem stăpâni decât cu mari gemete și prin suferință."Mi se pare normal sa interpretam V.T.prin lumina N.T.hee heeDe aceea suntem creștini, și nu evrei, aș spunehee hee

| miradoniz a răspuns:

@Hannibal tu-și nici eu- nu putem sa credem pentru nimeni:cel mult putem sa speram (și sa ne rugam)pentru ceilalți. Dumnezeu este pentru mine,în primul rând-nu voi putea niciodată sa ți-L dau; și nici tu nu poți sa mi-l dai pe al tăuhee hee fiecare Îl descoperim în ritmul nostruhee hee ce pot eu sa îți spun,este ca pentru orice întrebare,exista un raspuns,care este perfect pentru tine,exact în acel moment; Ai curajul sa te pui în prezenta Lui și sa Îl întrebi! Eu pot sa îți spun,ce raspuns am găsit eu-dar nu va fi niciodată altceva, decât ceea ce era important pentru MINE sa aflu-raspunsul tău poate fi foarte diferit, ne arata mulțimea de schițe de răspunsuri la întrebările tale:în Cartea a doua a Regilor:cap 24, David face un recensământ:pe vremea aceea,recensământul era un mijloc de a cunoaște,printre altele,puterea militara a unui regat.Dar regele "poporului ales"-și aici poate fi vorba de omul însuși,rege peste corpul lui,sau despre șefii Bisericii,nu trebuie sa conteze pe numărul soldaților, ci pe puterea Domnului sau, care este Atotputernic.De aceea,în continuare,va fi pedepsit, pentru ca lipsa de încredere în El, înseamna cădere...deci primim și învățătură cum sa reacționăm,când ne lipsește încrederea în Cel-de-Sus, ceea ce se întâmpla oricui"David spune"să cad mai bine în mâna Domnului, căci mila Lui este mare; numai în mâinile oamenilor să nu cad"Credința nu este niciodată despre alții, ci mereu despre tine.

| miradoniz a răspuns:

hee hee @Hombrehee hee râzi tu râzi,dar nu știi câta dreptate aihee hee gândul mi-a trecut prin cap, pentru ca efectiv, exista asemenea biserici.Am fost,as spune,chiar devastata, sa înțeleg ca sunt totuși, mai mult ortodoxa decât orice altcevahee hee Un gând m-a consolat:ca Dumnezeu are probabil simțul umoruluihee hee nu numai ca eu trebuie sa accept-și sa iubesc (anumiți)ortodocși; dar și ei trebuie sa ma accepte-și sa ma iubeascăhee hee LOLhee hee dacă înțelegi ce vreau sa spunhee hee

| Skylar a răspuns:

Incearca sa te obisnuiesti cu gandul ca nu ai nici-un sens,pur si simplu esti un produs al universului,ce zici daca frunzele din copaci si-ar pune aceeasi intrebare? exact, traiesti deoarece natura e dependenta de tine cum si tu esti dependent/a de natura, si pentru simplu fapt daca ai urmarii niste documentare pe discovery nu am mai pune intrebari inutile

| TahionN a răspuns:

Intrebari ce necesita raspunsuri interminabile.

| anyia a răspuns:

Elie Wiesel a spus odata ca aceasta este cea mai importanta intrebare la care trebuie sa raspunda fiinta umana. De ce existam? Nu prea stiu persoane care sa se gandeasca la acest lucru mai mult de 24 de ore. Si totusi eu imi pierd timpul gandindu-ma la toti, unde vom fi in viitor...dar sa trecem peste asta!
Eu exist pentru ca micile realizari si griji sunt un deliciu. O bere rece, o carte buna, un joc misto, un film de calitate...
Eu prefer sa nu-mi pun intrebari la care nu pot raspunde[mint, desigur], dar ce rost au explicatiile celorlalti care nu pot spune ceva ce nu vor intelege niciodata? Cineva a vrut sa existi tu, sa existe planetele, extraterestrii, viata, moartea etc. Niciodata nu vei sti de cesad

| anyia a răspuns:

@georgiana:astept ziua in care dumneata, optimista, vei raspunde la aceasta intrebare. Ia zi, tu de ce existi? Ca mor de curiozitate.

| Birjaru a răspuns:

Traim ca sa evoluam, sa ne lasam ghidati de legile naturale, la fel cu universul din jur.In speta sa ne ocupam de o viata cu conditii cat mai bune, in care sa cauti sa intelegi cat mai mult, sa fii cat mai educat, sa ai cat mai multi bani.etc. in timp ce pe plan macro social specia se ocupa cu avansul tehnologic, cu asigurarea conditiilor cat mai bune pentru membrii ei...

| améliee a răspuns:

Banuiesc ca te referi la fiinte evoluate. Nu stim inca daca exista sau nu extraterestri. Stiinta si tehnica evolueaza, poate intr-o zi va fi posibila explorarea unui spatiu cat mai larg si atunci se vor descoperi extraterestri. NASA face progrese, oricum, unii din interior sustin ca exista forme de viata extraterestra.
Nu cred ca suntem singuri in spatiu, nu avem cum sa fim noi cele mai evoluate creatii ale lui Dumnezeu.

| ahri a răspuns:

Uite,intra aici si fa-ti de cap: www.spiritualrs.net

| Hannibal_3697 a răspuns:

Buuunnn...omul, acest Homo Sapiens Sapiens, a aparut cu aproximativ 100.000 de ani in urma. Pana la el au existat mai multe tipui de hominizi, dar nici unul asa evoluat. Veriga dintre omul de neandertal, (care ar fi trait in paralel vreo 10.000 de ani cu Sapiens) si acesta din urma, nu a fost descoperita. Deci se poate spune ca sapiens aste o creatie a cuiva, si nu a evolutiei. Un lucru foarte interesant la Homo Sapiens este inteligenta, care il face sa evolueze. Se spune ca printre creatorii lui Homo Sapiens ar fi fost o grupare care au vrut neaparat sa il doteze cu inteligenta, dar ceilanti au refuzat acest lucru. Totusi, primi au dus la indeplinire ideea lor, lucru mentionat in Biblie ca momentul in care satana le da celor doi oameni Adam si eva, fructul oprit, cel din copacul cunoasterii. Pentru acest lucru au fost pedepsiti. Au ramas pe pamant, in locul numit Dudael. Asta ar fi in legatura cu aparoitia noastra. Cat priveste rostul nostru, candva se stia care este, dar aceste cunostinte s-au pierdut. Multi cauta aceste cunostinte pierdute. Pana gasim raspunsul trebuie sa avem grija sa mentinem echilibrul intre bine si rau. In Edenul initial erau doi copaci care aveau fructele interzise pentru om, copacul cunoasterii, pe care l-am incercat deja si al vietii (vesnice), al carui fruct urmeaza sa il gustam. Atunci vom deveni si noi zei?

@Efrumuseti.
Mai sunt si alte carți in afara Bibliei. Si alte surse de unde omul isi poate trage cunostintele. Daca suntem crestini nu avem voie sa credem altceva suna ca o amenintare, ori cum ramanem cu liberul albitru pomenit de biserica?
Sau "liberul albitru" se manifestă doar daca credem ce vrea biserica?
Mai este o vorba, "Crede si nu cerceta", in caz contrar s-ar putea sa gasesti adevarul.

@georgiana.
Nu este bine sa credem orbiti în tot ce ne spun marii preoti, ortodocsi, catolici sau ce or mai fi. Dumnezeu sau acel creator are nevoie si de odihna, nu putem toata ziua sa-i cerem, ajută-mă. Mai trebuie sa facem si noi ceva, de aceea avem discernământ, constiință. Daca tot timpul cerem sa ni se spun a ce sa facem, noi nu mai avem nici un merit sau rost. Aici intervine liberul albitru, fac ce consider eu ca este bine, atentie, ce consider ca este bine, nu ce vreau. Atunci, cineva poate sa m-a judece dupa faptele mele, nu dupa ce am facut la sugestia lui.

@yume.
Soarele, in momentuf de fata "arde" hidrogen. Mai bine spus, din reactia de fuziune dintre doi atomi de hidrogen rezulta heliu plus o cantitate imensa de energie, (E=mc^2), m este masa atomului care fuzioneaza, c=constanta care este egala cu viteza luminii. Din calculele facute estimativ, s-a ajuns la concluzia ca ar mai fi hidrogen suficient pentru, cum spuneai tu, 5 miliarde de ani, dupa care soarele va incepe sa arda heliu. Normal, acest lucru va fi dezastruos pentru pamant, daca va mai exista. Cat priveste distrugerea universului sunt trei teorii:
1-se va extinde pana se va dispersa in spatiu.
2-va ajunge la o limita maxima de unde va incepe fenomenul invers, datorita atractiei dintre stele pana toata materia va fi concentrata din nou la volumul initial ( din momentul Bigbang-ului)
3- se va extinde pana va ajunge la un echilibru, de unde nu se va mai extinde si nici nu se va comprima.
Aceste trei teorii sunt cele mai realiste acceptate, si ar dura in timp mult mai mult de 5 miliarde de ani, dar cu conditia ca teoria Bigbangului sa fie adevarata. Aici, chiar si cea mai mica eroare poate da peste cap tot ce stim despre univers. Ceva de genul curentului creat de aripa unui fluture in Japonia, care se transforma in uragan pana cand ajunge in America.

@georgian
Sa omori un om este unul din pacatele capitale al crestinismiului. Este adevarat?

@georgiana.
Atunci cum explici faptul ca unul dintre cei mai de seama reprezentani ai crestinismului, a luat viata unui semen?

@georgiana.
Atunci cum explici faptul ca un om care a comis o crima a ajuns unul dintre cei mai de seama reprezentanti ai crestinismului?

| Hannibal_3697 a răspuns:

Scuze pentru dublu post. Este vorba de acel om care a ucis un egiptean, pentru ca acest egiptean a batut un evreu. Mana dreapta a faraonului, al doilea om in stat, Moise.