| AvalohAlyn a întrebat:

Si totusi..ma gandesc asa. daca nu exista viata pe alte planete si Terra e singura populata si care mentine viata? Eu nu sunt sigur si nici nu cred asta.e foarte posibil sa existe viata pe alte planete..adica Creatorul sa fi creat si alte fiinte, planete etc.Dar daca nu exista? V-ati gandit vreodata? Daca doar aici exista viata? Exista si posibilitatea asta? Ce sanse sunt sa fie adevarat afirmatia?

| BlackDarkAngel a răspuns:

Eu, sincer sa iti spun, cred ca exista viata si pe alte planete. De ce nu? Doar nu sunt puse de forma in Sistemul Solar. Si mentionez, exista viata doar pe unele... cel mai sigur pe Marte. Bineinteles, pe alte planete cu viata nu exista oameni, oamenii ii intalnim doar pe Terra. Sunt alte,, fiinte", intelegi? Dar daca NU exista viata decat pe Terra, este posibil ca peste miliarde de ani sa se descopere si alte forme de viata happy Daca nu sunteti de acord cu mine, mentionati de ce, nu prea sunt motive happy Acum, nu depinde de noi asta. Aceasta a fost doar o parere de-a mea. Daca exista viata doar pe planeta Pamant sunt fericita ca ma aflu aici happy Nu regret nimic din moment ce nu am nicio legatura cu alte planete. happy Sper ca te-am,, ajutat"

| Gregory a răspuns:

Salut! Legat de frământarea ta, iată care este părerea Arhimandritului Cleopa Ilie:
:)

| Rose123 a răspuns:

Eu cred ca oamenii pur si simplu vor sa excluda din prima ceea ce considera ei a fi imposbil sau gresit, ca avem perceptii si viziuni atat de adanc inradacinate in propia minte incat ne este greu sa ne detasam, sa acceptam ca poate exista si altceva diferit fata de ceea ce am cunoscut noi pana acum. Eu sunt aproape 100% sigura ca exista viata si pe alte planete, din numeroase motive. In primul rand, suntem noi atat de speciali incat sa fim UNICI in tot UNIVERSUL(care se considera a fi infinit)? Mai mult, omul nici macar nu a explorat toate plantele, deci nu cunoastem conditiile de pe fiecare in parte. In al 2-lea rand,din aceleasi prejudecati de care vorbeam mai devreme,omul tinde sa extinda propiile nevoi si peste altii. De ce este obligatoriu ca extraterestrii sa aiba nevoie de aceleasi conditii ca si noi pentru a exista? De ce trebuie ca totul sa fie facut dupa un sablon,respectiv dupa corpul uman si posibilitatile acestuia? Acest tip de gandire nu ne duce nicaieri. In plus, s-au descoperit nenumarate dovezi ale existentei martienilor, sunt sute de mii de martori care au vazut OZN-uri sau fenomene paranormale legate de fiinte din alte galaxii. S-au facut teste, cercetari si pana si FBI a recunoscut existenta lor si chiar si NASA(sper sa nu gresesc). Insa, ca orice alt ceva din aceasta lume...nimic nu este 100% sigur,nu? Eu doar spun ceea ce gandesc la acest moment. Insa,daca te intereseaza, exista mii si mii de articole pe internet referitoare la extraterestrii, iar la televizor poti urmari, de asemenea, emisiuni foarte interesante.
Apropo, aici e linkul cu ceea ce spuneam despre FBI:

suntserios
| suntserios a răspuns:

E un lucru destul de greu de conceput pentru noi care suntem o mica firmitura in tot universul asta ca ar mai exista viata si pe alte planete, insa ar trebui sa fim prea aroganti sa ne gandim ca suntem cea mai inteligenta forma de viata din universul asta

| anonimg a răspuns:

Dumnezeu ii spune lui Iov:
"Unde erai tu cand am intemeiat pamantul? [...]
Cine i-a hotarat masurile, stii? Sau cine a intins franghia de masurat peste el?
Pe ce sunt sprijinite temeliile lui? Sau cine i-a pus piatra din capul unghiului, atunci cand stelele diminetii izbucneau in cantari de bucurie si cand toti fiii lui Dumnezeu scoteau strigate de veselie?" (Iov.38:7)

Cine sa fie acele stele care izbucneau in cantari de bucurie? In nici un caz nu se refera la stelele de pe cer, caci acestea au fost create dupa ce a fost creat pamantul.
Si cine sa fie acei fii ai lui Dumnezeu care scoteau strigate de veselie cand Creatorul a facut pamantul?
Fratii mei, cu siguranta ca mai exista si alte planete locuite de oameni. Dar omul pacatos nu are acces la ele, deoarece ar avea acces prin el si Satana. Caci acele planete sunt locuite de oameni care nu au cazut in pacat. Dar in curand, cand pacatul va disparea, ne vom putea bucura impreuna de comunicarea cu toate fiintele necazute in pacat de pe alte planete.
Si aceste fiinte sunt indurerate din pricina pacatului care exista in lume, asa cum suntem si noi indurerati cand vedem pe unii si altii suferind. Ele cunosc suferinta, dar si bucuria cand un pacatos se intoarce la Dumnezeu.

Că Dumnezeu ne-a oferit posibilitatea ca sa vedem de departe imensitatea universului, aceasta este un har din partea Sa, ca sa cunoastem ca tot ceea ce exista nu este nascut la intamplare sau prin cine stie ce reactie dintre atomi, molecule sau alti factori.

| WhatheWow a răspuns (pentru anonimg):

Tu ai născocit o nouă teorie religioasă? rolling on the floor Ești tare dragule, ești tare!

| anonimg a răspuns (pentru WhatheWow):

Acestea sunt lucruri care se pot vedea numai prin ochii credintei -la fel ca si pe Dumnezeu.

| WhatheWow a răspuns (pentru anonimg):

Mda, nu am cum să te contrazic; somn ușor și ...vise plăcute!

| Mădă0611 a răspuns:

Eu sunt 100% sigura ca exista, si exista lucruri mult mai frumoase decat ai vazut vreodata, si "oameni" mai frumosi, bine exista si mai urate si urati, dar e alta mancare de peste.

| dragos9234 a răspuns:

Sanse ca noi sa fim singura planeta vie exista insa sunt infime.
Daca ai putea constientiza vastitatea universului nici nu cred ca ti-ai mai pune o asemenea intrebare.

Si Pamantul era plat inainte, nu putea nimeni sa-si dea seama ce semnifica curbura orizontului.Erau cativa care ziceau ca-i rotund, dar era prea de domeniul "SF" si cum naiba sa stai pe ceva sferic, nu aluneci? era clar ca cineva mancase ierburile interzise.
Timpul o sa ne raspunda la intrebari, nu noua ci unor posibili urmasi.

| G28AEjdvjRaendnPrT a răspuns:

E posibil sa existe viata si pe alte planete, dar foarte departe de noi...

| AlexandrulS a răspuns:

Viata exista sigur, poate noi suntem cei mai avansati sau cei mai innapoiati. dar cert este ca exista sub o forma sau alta. viata nu inseamna doar o bucata de carne cu doi craci doua maini si ceva organe. sunt miliarde de galaxii. iar in o singura galaxie planetele sunt de numarul miliardelor. credeti sa noi suntem asa. singuri in aceasta. ''gaura'' imensa

| LucianP a răspuns:

Gandeste te ca sunt miliarde de galaxii, galaxii NU planete, o infinitate de posibilitati happy

| Sp3ciaL0pS a răspuns:

Pai universul e infinit se poate ca pe alte planete sa fie gazdutita viata eu cred dar daca vrei sa stii pe marte spun cei de la nasa ca a existat viata pe marte nu stiu nu am fost atent la detalii dar crede-ma ca eu nu cred ca suntem singuri in univers se spune ca sunt mai multe universuri ca daca treci prin o gaura de vierme ajungi in alt univers sau in alta dimensiune cretca inseamna la fel funda? big grin ca sunt nou pe TPU si n-am funda nici una da, dar daca mai exista plante apa pamant imposibil sa nu fie viata pe acolo adica pe o planeta

| Terentee22 a răspuns:

Pai daca creatorul asa cum ii spui, a pus viata numai pe pamant, ce rost mai avea sa creeze si restul? adica eu inteleg ca se fac si lucruri de decor dar decorul in cazul asta e cam infinit.

| Nimixpecial a răspuns:

Nu ai cum sa imbini religia si stiinta. Daca preferi sa fii religios, in biblie nu zice nimic de alte rase sau planete deci pentru tine nu exista decat Terra si oamenii care il populeaza! Te indoiesti cumva de cuvantul "Domnului"?

| Rose123 a răspuns (pentru Nimixpecial):

Tocmai. Nu este specificat, deci nici exclus laughing

| cristians a răspuns:

Eu cred ca exista adica din atatea BILIARDE de planete sa nu mai existe o specie? ar fi prea absurd...Cel putin asta e parerea mea

| boNNeR a răspuns:

Parerea mea e ca e imposibil sa fim doar noi in tot spatiul asta su zic ca sunt si alte speci care traiesc pe alte planete

| Farewell a răspuns:

Nu există îndoială. Nu iți poți imagina nici pe departe dimensiunea universului. Sunt milioane, miliarde de galaxii, de planete, stele etc. Probabil nu mai există oameni pe alte planete, dar pot fi viețuitoare de orice natură, chiar și de mărimi microscopice.

| lllPerseus a răspuns:

Interesant...dar cred ca in atatea miliarde de planete trebuie sa fie macar un fir de viata pe una din ele...nu olbigatoriu inteligente