Eu am avut ochelari de mic.
Ochelari de miopie.
La terminarea clasei a 1 a eram foarte obosit și m-am culcat și ai mei au închis o ușă cu glasvand, cu sticlă, ușă care nu era nici o dată până atunci închisă și a tot sunat telefonul, și nu răspundeau ei și fără ochelari și adormit, am intrat cu genunchiul de la dreptul în geamul ăla.
Geamul s-a spart iar eu m-am tăiat la genunchi.
Nici o dată, nu mi-a trecut prin cap să mă tatuez!
Ce este cu poza aia, cu individul ăla, atât de tatuat!
Tu ești fată sau ești băiat?
Ai o vacanță întreagă să mai acoperi din golurile de la materiile : matematică, fizică și chimie.
Nu devii prosta si nici saraca daca faci umanul.eu am terminat clasa a 7-a, si sunt praf la mate .Am auzit de la verisoara mea care a dat initial la real ca manca mate si fizica pe paine.Si nu a mai rezistat si s-a mutat la uman.Eu as alege uman, chit ca inveti o viata intreaga.Imi doresc sa devin medic, avocata sau jurnalista.(nu m-am decis)Cert e ca voi face Dreptul, Medicina sau Jurnalismul.Bafta si ai grija ce alegi, sa nu regreti.
Buna!
Eu am ales realul. Si nici eu nu eram prea buna la mate dar cu efort, sa stii ca se poate.
Insa, daca mediile tale la chimie, fizica si mate chiar au fost de trecere... mda, mate-info cade.
Poti sa dai la uman, e mai usor. Apoi poti sa dai la jurnalism. Sau, daca-ti plac limbile straine, poti sa te faci traducator.
Daca te duci la uman nu trebuie sa devii neaparat profesoara.
Poti sa continui la o facultate care nu pune accent pe materii gen mate, info, fizica, chimie, de exemplu arte plastice, muzica, design, sau poate chiar arhitectura (dar nu e usoara).
Eu zic real ai putea fi stomatolog sau asistent de stomatolog(in afara tarii) poti castiga chiar si 3000, 4000 de euro pe luna:d sper ca te-am ajutat:*
Eu am fost la uman, filologie - spaniola bilingv si a fost bine. nu am avut probleme cu mate, fizica&co, ceea ce mi-a placut. singura pb a fost cu latina, care ma termina psihic dar am trecut de fiecare data.
acum sunt studenta la fac de lb straine, dar am colege la stomatologie, medicina, stiinte politice. deci poti sa te duci linistita la uman
ps: ca sa ajungi profesor tb sa faci cursul de pedagogie in fac sau dupa terminarea fac
Incearca sa descoperi ce talente si aptitudini ai.Ce ti-ar place tie sa faci. Daca pui suflet poti sa ajungi departe.Nu-i nimic daca nu iti place matematica.Am prietene care au ajuns mult mai sus decat mine care iubeam matematica.Profileaza-te pe ceea ce iti place, si va fi bine.O sa vezi.Fii optimista!
Dai și tu la Mate info la real
și mai vorbim între 4 ochi sau 6 sau 8 ochi când treci prin București!
Eu am intrat la liceu cu 9, 66 (9 & 9 la română, 10 & 10 la mate., și 10 la istorie)
Eu am făcut o clasă specială de fizică în clasa a 10 a, a 11 a și a 12 a la liceul N. Bălcescu din București, iar la bac am luat 9, 66
( 9 & 9 la română, 10 & 10 la matematică, & 10 la Fizică )
(& 8 biologie =nu eram cuminți ăștea care dădusem examenul la fizică și vorbeam cam tare și ne-a adunat profa de biologie și ne-a mințit că am fost sancționați cu toții și că trebuie să dăm examen la biologie, ne-am supărat noi forte tare, dar am dat și examen la biologie, iar eu am luat 8. Puteau să îmi dea și 9 dar m-am certat eu cu ăia din comisie, nu am mai vrut să mai răspund la întrebările suplimentare etc., că este o comisie formată din oameni nebuni, care te obligă să dai 2 examene unul după altul, al doilea examen, fiind la o disciplină pe care nu ai pregătit-o de loc, anterior.
Că la examenul de admiterea de la facultate nu mă va întreba nimeni ce notă am luat la bac oricum, și că îmi ajunge 8 la biologie.
Că mai trebuie să dau și bac nepregătit și la istorie și la chimie, ca să fie bâlciul total.
Că se mai putea da bac și la economie și științe sociale și filozofie, dar că nu mă bag la așa ceva, că la filozofie nu dau bac nepregătit, că nu am priceput mai nimic din disciplina respectivă dar că nici nu m-a interesat, ce tâmpenii a scris, nu știu care filozof, care oricum a murit.
Nu trebuia să dăm nici un fel de examen la biologie, dar ea a avut complicitatea celorlați profi din comisia de biologie, și au râs de noi.
A încurcat secretara liceului niște treburi și trecuse aiurea niște elevi, că ar trebui să dea examen la biologie și îi așteptau pe ăia și ăia tot nu veneau, iar ei se plictiseau.
Au mai apărut 2 sau trei, care au declarat, că de fapt au schimbat obținea și că au dat examen la altă disciplină, dar că decât să se zică că au picat biologia prin ne prezentare la examen, trag și ei bilete la biologie, cu toate că nu au pregătit examenul la biologie, și i-au ascultat și pe ăia! ).
După asta am dat examen la Facultatea de Arte plastice secția Pictură, și nu am intrat.
În toamnă am dat și am intrat la altă facultate și am fost notat cu 10 ( 10 la mate., 10 & 10 la fizică.)
Cred că dacă înveți serios la matematică și la fizică și la chimie poți recupera din golurile acumulate anterior.
La aceste discipline nu trebuie să înveți ca papagalul ci să înțelegi ce înveți.
Marematica necesită o cu totul altă abordare decât alte discipline din învățământul preuniversitar. Chimia și fizica trebuie abordate similar.
În științele exacte se vehiculează cu definiri și definiții.
Orișice noțiune nou introdusă trebuie minimal definită.
Noțiunea nou introdusă trebuie definită cu gen proxim și cu diferențe specifice.
Genul proxim este mulțimea imediat mai mare și diferențele specifice sunt cea ce face să poți preciza și determina corect mulțimea despre care vorbești.
Este mult prea mult de scris.
Și prefer să vorbesc cu tine personal.
Poate fi de față și o rudă de a ta, nici o problemă.
Părinte sau altă rudă nici o chestie.
Exemplu pătratul este un dreptunghi cu două laturi alăturate egale.
La dreptunghi laturile opuse, sunt oricum paralele și egale, fiind paralelogram.
Dacă are două laturi alăturate = atunci are toate laturile =.
să caut definiția de dicționar pentru pătrat
Pătratul reprezintă poligonul regulat cu patru laturi și, în același timp, un caz particular de romb și dreptunghi.
Proprietăți
laturile opuse sunt paralele;( că este paralelogram)
toate laturile sunt egale; (că este romb )
toate unghiurile sunt drepte; (că este dreptunghi)
laturile alăturate sunt perpendiculare;( că este dreptunghi )
arie este egală cu pătratul laturii;( este dreptunghi)
arie este egala cu produsul diagonalelor împărțit la 2
perimetrul este egal cu latura înmulțită cu 4;( este romb)
diagonalele sunt congruente și perpendiculare; (este romb )
diagonalele sunt și bisectoarele unghiurilor;
mijloacele laturilor formează un alt pătrat;
are 4 axe de simetrie.
( definire cam superficială fără gen proxim și fără diferențe specifice)
Să vedem cum definesc ei dreptunghiul și rombul.
Dreptunghiul reprezintă un caz particular de paralelogram, având toate unghiurile drepte. Paralelogramul are oricum unghiurile opuse =.
Dreptunghiul este paralelogramul care are 2 unghiuri alăturate = cu 90 de grade.
De aici rezultă că are toate unghiurile egale cu 90 de grade.=are toate unghiurile drepte cum au scris ei.
Rombul reprezintă un caz particular de paralelogram, având toate laturile egale.
Rombul reprezintă un caz particular de paralelogram, având 2 laturi alăturate / lipite =, și de aici deduci că are /având toate laturile egale.
Sfatul meu este real : Mate -info.
Totdeauna când întâlnești noțiuni noi în matematică, fizică, chimie trebuie trebuie să te gândești la genul proxim și la diferențele specifice.
Să revin la pătrat.
Toate dreptunghiurile care nu au toate laturile = nu sunt pătrate. și cum știu să separ pătratele de restul de dreptunghiuri.
Pătratele sunt romburile care au toate unghiurile drepte, iar restul de romburi nu sunt pătrate.
Aceste caracteristici ne fac să pricepem ce înseamnă pătrate dacă știm ce înseamnă romb, respectiv ce înseamnă dreptunghi.
Dacă nu avem în cap nici definițiile pentru dreptunghi și nici pentru romb și nici nu știm ce sunt alea, mulțimea fals imediat mai mare ar fi mulțimea paralelogramelor și atunci băgăm mai multe diferențe specifice dacă ne raportăm ca mulțime cunoscută la mulțimea paralelogramelor. Deci pătratul este paralelogramul cu toate unghiurile drepte și cu toate laturile =.
Dacă nu știu nici ce este aia paralelogram dar știu ce este patrulater (convex ), voi spune că pătratul este patrulaterul ( convex ) cu toate laturile egale, cu toate unghiurile drepte și cu laturile opuse paralele și evident egale.
Dacă ajungi prin București, eu stau în București și dacă am (voi avea atunci ) vreme mă voi vedea cu tine și vom discuta mai multe despre cum trebuie să înveți ca să mai acoperi din golurile de la matematică, fizică și chimie.
Din moment ce nu consideri ca ai sanse la real, intra la uman. Dupa aia, poti sa faci aproape ce facultate vrei tu. Adica oricum sper ca nu vrei sa ramai numai cu liceul pentru ca in ziua de azi, daca nu ai facultate, nu prea ai sanse sa obtii un job atractiv cu salariu bun.
@Mihaidavidoglu1954 Iti dau fundita pentru intrebarea aceea amuzanta: Ce este cu poza aia, cu individul ăla, atât de tatuat!? Am ras bine.
Multumesc pentru "micile informatii," dar astea le stiam si eu. Nu e vorba de goluri. Pur si simplu nu stiu sa aplic ceea ce stiu. Stiu doar teorie. Am ales filo biligv engleza, chiar daca intr-un fel stiu ca de aici nu ai prea multe locuri unde sa mergi la facultate.numai psihologie, jurnalism, litere, drept care nu ma pasioneaza deloc.
Ai citit super super superficial cea ce ți-am scris eu!
Nu aveai cum să știi despre introducerea noțiunilor în științe deoarece eu astea le-am învățat numai în anul 4 la Facultatea de Fizică la cursul de Metodica predării fizici.
Despre definiții și definiri și despre și despre gen proxim și diferențe specifice cei care au terminat facultatea de matematică nici nu au auzit sau atunci nu auziseră.
Femeia care ne ținea cursul de metodică, își dăduse doctoratul în U.R.S.S., și ulterior examenul de doctor docent, în metodica predării fizicii.
( După informații de pe la radio șanț, ( informații neverificate ) că nimeni nu știa nimic, despre această femeie, iar după unii ea era de fapt o fiziciană, care lucra în cercetare, și nu în învățământ, la fostul Institut de Fizică București și că ea nu avea nici o treabă cu cei din ministerul învățământului și nu ar lucra cu ei.
Că fiind prea bună în domeniul în domeniul respectiv, cei de la facultate i-au cerut să țină și acest curs, fiind și lector sau conf. la noi la facultate.
Noi am dat Statul la sfârșitul anului 4 și eu am făcut și anul 5, de specializare la secția de fizica polimerilor.
În anul 5 am discutat cu unul, fost absolvent de fizică despre această femeie.
El a spus că nu știe nimic despre ea, decât că ține un curs destul bun de metodică, că nu are idee ce face femeia asta în restul timpului, că poate lucrează și cu cei de la minister și că nu l-a interesat nici odată cu ce se ocupă ea in restul timpului.
Dar că I.F.A. și I.F.B.-ul aveau cum era și firesc contracte de cercetare cu pactul de la Varșovia, și că după fuga generalului spion Pacepa au trebuit reorganizate astea.
Că ce mă pasionează femeia asta, că ce vreau să o iau de nevastă? că este mult mai mare decât mine ca vârstă!
I-am spus că mă gândisem că ar putea să predea și celor de la Matematică metodica predării matematicii.
El mi-a spus că sunt tâmpit că nu poate preda metodica predării matematicii decât un absolvent de matematică și că asta este absolventă de fizică. )
În anul 5 de facultate discutam cu un asistent de faptul că am învățat aiurea marematică și fizică mulți ani până în anul 4 de facultate, când am priceput cum trebuie introduse noțiunile în științe și cum trebuie să înveți corect, că asta am priceput doar în urma cursului de metodică.
Și îi spuneam de ideea mea de a fi introduse în cărțile de fizică de clasa a 8 a a unui capitol special privind definițiile și formarea noțiunilor și că elevii trebuie, să fie învățați, cum să învețe corect.
El mi-a spus că nu mă credea atât de tâmpit, că asta, ar distruge industria de meditații din România.
Că elevii nu trebuie să știe, cum să învețe, ci sădea bani la meditații!
După terminarea facultății, am lucrat numai în industrie și nu am dat nimănui meditații.
Femeia aia avea atunci, o vârsta și a ieșit la pensie, și nu avea curs litografiat.
Generațiile următoare, nu au mai făcut cu ea, și nu li s-a explicat despre modul cum trebuie învățat la o știință și cu atât mai puțin cum trebuie să o predea, ca să priceapă și elevii ceva.
Pur si simplu nu stiu sa aplic ceea ce stiu.
Stiu doar teorie.
Explicația ta demonstrează că nu știi cum să înveți și că este vorba de o manieră de a învăța superficial, de fapt ai învățat mecanic, fără să înțelegi bine cea ce învățai.
Dacă învățai temeinic, înțelegând bine cea ce ai învățat nu aveai probleme cu aplicarea teoriei în practică, și nu aveai spaime de disciplinele : matematică, fizică și chimie.
Explicația ta „ Am ales filo biligv engleza, chiar daca intr-un fel stiu ca de aici nu ai prea multe locuri unde sa mergi la facultate. numai psihologie, jurnalism, litere, drept care nu ma pasioneaza deloc. "
Tocmai demonstrează frica ta de științele exacte.
Pur si simplu nu stiu sa aplic ceea ce stiu.
Stiu doar teorie.
Explicația ta demonstrează că nu știi cum să înveți și că este vorba de o manieră de a învăța superficial, de fapt, ai învățat numai mecanic, fără să înțelegi bine, cea ce învățai.
Dacă învățai temeinic, înțelegând bine, cea ce ai învățat, nu aveai cum să ai probleme / dificultăți, cu aplicarea teoriei în practică, și nu aveai spaime de disciplinele : matematică, fizică și chimie.
Explicația ta „ Am ales filo biligv engleza, chiar daca intr-un fel stiu ca de aici nu ai prea multe locuri unde sa mergi la facultate. numai psihologie, jurnalism, litere, drept care nu ma pasioneaza deloc. "
Tocmai demonstrează // probează frica ta de științele exacte.
Am scris repede și am făcut și câteva greșeli de scriere la calculator.
Dar sper că ai înțeles totuși esența textului.
În vacanța asta, dacă tot nu vrei să ne cunoaștem personal, să iei la mână cărțile de matematică și fizică și de fiecare dată când apare câte o noțiune nouă, să îți pui în gând întrebarea care este genul proxim, mulțimea mai mare și care sunt diferențele specifice și apoi să & cauți cu Google.ro. definițiile acelor noțiuni.
După ce vei înțelege matematica și fizica vor începe să îți placă și nu vei mai vrea, să fugi de ele.
Problemele de la matematică și de la fizică erau simple aplicații ale teoriei.
La mate info o sa mori facand programe in c++ sau pascal, depinde de prof.nu are rost sa dai la mate info daca nu te bazezi pe materia din 5-8, pentru ca o sa iei doar note de trecere sau o sa ramai corigenta.La licue nu exista doar mate info si restul. Exista Bio-chimie, mate fizica, filo engleza.filo franceza, stiinte sociale.Da la uman ca sa treci cu bine si de bac si de liceu in general.Se castiga bine in toate domeniile conteaza la ce firma lucrezi si daca e in tara sau in afara. Poti face filo si apoi,ca tot ai timp liber,nu esti stresata si nedormita ca cei de la real,poti invata sa dai la tehnica dentara(se bazeaza pe biologie,anatomia omului), administratie publica(dai admitere la economie, o sa faic intr-a 11-a,nu e grea ca matematica,de unele notiuni ai mai auzit la orele de tehnologie),stomatologie(biologie),psihologie,drept(romana si economie), romana(poti ajunge profesor universitar, daca inveti tot ce trebuie). Sunt 1000 de posibilitati.E adevarat ca cei de la real, mate info, invata mult mai multe lucruri folositoare si vad lumea prin alti ochi dar daca nu te descurci nu te arunca la mate info in niciun caz.Sa te trezesti intr-o clasa de asi ai matematicii, fizicii si chimiei nu e un vis prea frumos, e mai degraba un cosmar.Nu o sa rezisti.Du-te la filo.Bafta.