Haideti sa ne imprietenim si pe Instagram!
Ce tableta îmi recomandați dintre Lenovo Samsung Huawei?
Am o intrebare pentru cunoscatori :). O sa- mi iau un pc si vreau sa stiu daca instalez windows 7 pe el, folosesc un activator vad eu de care si dupa instalez chestia aia de upgrade la windows...? (mai mult)
Cum fac sa resetez setările monitorului? Adică m- am jucat cu contrastul monitorului, din monitor nu din Windows, cu luminozitatea, cu modurile lui(fps mode, cinema, scenario, etc), nu mi- a plăcut...? (mai mult)
Dacă cineva este activ pe Facebook, messenger poate apărea activ și pe Instagram din cauza asta?
Salut, de cateva zile la pc cand intru pe Youtube si vreau sa maresc imaginea imi apare o imagine blurarata intr- un fel.De curand cand stateam pe el in google dintr- o data tot monitorul s- a blurat.Placa...? (mai mult)
Salut, sunt incepator in photoshop as dori sa editez ochii ca in Tokyo Ghoul dar nu ma descurc, stie careva un tutorial, as dori si dupa sa animez in wallpaper engine, care m- ar putea ajuta va rog? ...? (mai mult)
de ce imi arata la screen rezolution, ca recomandat e 1920x1080 daca se vede mai frumos pe 1824x1026 tin sa mentionez ca sunt pe hdmi pe un tv?
Azi am primit de la sora mea care este gravida posibilitatea de a face pe fotograful si videograful la botez dar eu nu am facut video, am fost la un botez cand am luat camera acum 2 ani dar...? (mai mult)
Salut, e normal daca la device manager apare si placa mea video dedicata (gtx 1060) cat si cea integrata (Intel hd graphics 4600)? O poate incurca cumva pe cea dedicata?
Imi explica si mie cineva cum sa ma conectez la contul meu de hbi go de pe un smart tv Samsung? Imi da 3 pasi acolo si un cod, dar daca intru de pe laptop acolo unde zic ei, mie mi se activeaza pe laptop,...? (mai mult)
De câteva zile încoace când întru într- un joc pur și simplu după 5- 10 minute se stinge dintr- o dată monitorul fără să- i fac nimic, dar este ceva ciudat la mijloc deoarece pc-...? (mai mult)