Depinde de joc. La competitive, precum CSGO, Cod, Pubg, trebuie dezactivat. În competitive nu trebuie să ai niciun fel de sincronizare între ecran și placa video. Cu cât ai mai multe fps-uri și nu sunt sincronizate direct de către ecran, cu atât ai un target mai precis. Acest lucru este valabil doar la competitive, pentru celelalte jocuri însă, poți activa GSYNC pentru a reduce lagul dintre cadre la frecvența monitorului.
Teoretic, regula aceasta, după cum am mai spus și mă repet, se aplică doar la o anumită categorie de jocuri, ți-am enumerat mai devreme cele două categorii (competitive - GSYNC off) și (necompetitive - GSYNC on).
Freesync, tehnologie creată de AMD, sincronizează imaginea monitorului cu framerate-ul plăcii video. Această sincronizare de ecran reduce sttuterele (întârzierile) dintre monitor și placa video. O poți activa in toate jocurile care nu sunt competitive.
Un exemplu : placa ta video randează cadrele la 1000fps, la acest framerate, fără Freesync activat, poți observa întârzieri scurte pe ecranul monitorului. Activând-o, monitorul va sincroniza in mod automat acel framerate.
Depinde de joc. La competitive, precum CSGO, Cod, Pubg, trebuie dezactivat. În competitive nu trebuie să ai niciun fel de sincronizare între ecran și placa video. Cu cât ai mai multe fps-uri și nu sunt sincronizate direct de către ecran, cu atât ai un target mai precis. Acest lucru este valabil doar la competitive, pentru celelalte jocuri însă, poți activa GSYNC pentru a reduce lagul dintre cadre la frecvența monitorului.
Teoretic, regula aceasta, după cum am mai spus și mă repet, se aplică doar la o anumită categorie de jocuri, ți-am enumerat mai devreme cele două categorii (competitive - GSYNC off) și (necompetitive - GSYNC on).