anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am cumparat de la media galaxy acum aprox 2 saptamani un ipad pro care a venit zgariat si pe care l-am refuzat. Mi l-au inlocuit cu un ipad nou care acum prezinta alte defectiuni, nu mai recunoaste corect presiunea in momentul in care scriu ceva cu Apple pen-ul. Intrebarea este: am dreptul sa refuz reparatia si sa cer restituirea banilor? Am avut o experienta foarte neplacuta si nu vreau sa mai aud de reparatie sau inlocuire.

6 răspunsuri:
| antimulte a răspuns:

Banii inapoi sunt doar ultima faza. In prima instanta se incearca reparatia, daca nu se poate se inlocuieste. Cam asta e ordinea, odata cumparata un produs, are garantie in ordinea de mai sus.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Banii nu îi mai primesti inapoi, ci doar i ti înlocuieste produsul sau il trimite in garantie pentru a fi reparat gratuit daca mai este in garanție.

| GabiDumitrescu a răspuns:

Daca nu ti-l repara nici de data asta, parca. Vezi aici toata legea - https://anpc.ro/anpcftp/legislatie/Lege%20nr.%20449(r1)%20din%202003.html

| anonimg a răspuns:

Nu te costa nimic sa scrii un email catre protectia consumatorilor.

| alexandruenache a răspuns:

Daca nu imi dau banii pot spune ca vreau categoric inlocuirea lui? Mai demult cu un macbook am solicitat inlocuirea lui si mi-au zis ca nu ma pot ajuta decat cu o reparatie

| Wr3nch a răspuns (pentru alexandruenache):

Poti cere sa iti dea alt produs de valoare egala sau sa platesti tu diferenta daca vrei ceva mai scump.