| ReignForest a întrebat:

Am cumpărat un bec inteligent cu boxă inclusă.Am intrat în setări și am activat bluetooth apoi am dat pe ilink app(unde îmi spune că se deschide cu altă aplicație), după am intrat în aplicația ilink la setări și BT Connect, dat nu îmi găsește ilink.De ce?

5 răspunsuri:
| dannyel86 a răspuns:

Salut!
Eu pot sa-ti dau cateva indicatii care te-ar putea ajuta.
1. Telefonul trebuie sa aiba pornita functia Bluetooth.
2. Te asiguri de la inceput ca nu exista o imperechere activa prin Bluetooth intre telefon si bec (daca sunt conectate intre ele, anulezi imperecherea din setarile Bluetooth de pe telefon)
2. Deschizi aplicatia ilink si numai cu ea incerci conectarea prin Bluetooth la becul inteligent.
(Daca vei conecta becul direct prin Bluetooth nativ din telefon, aplicatia ilink nu va functiona sau nu va gasi becul inteligent pe care sa-l controleze.)

| ReignForest explică (pentru dannyel86):

Am activat bluethooth și de acolo am împerechiat ilink, dar la ilink in BT nu găsește și vreau să spun că muzica merge

| dannyel86 a răspuns (pentru ReignForest):

Daca muzica merge, inseamna ca o conexiune tot s-a facut. Poate jocul de lumini trebuie setat din aplicatie.
Recomand totusi acelasi lucru: sa nu imperechezi dispozitivele direct prin Bluetooth, ci sa lasi aplicatia iLink sa le depisteze si sa le imperecheze (dar sa ai Bluetooth activ pe telefon).
Problema asta am intalnit-o si la instalatiile smart pentru brad, care permit jocul de lumini setat din telefon cu ajutorul unei aplicatii.
Aplicatia a refuzat sa comunice cu instalatia pana nu a facut singura legatura prin Bluetooth intre telefon si leduri.

| ReignForest explică (pentru dannyel86):

Am bluetooth activat și ilink nu e imperecheat, dar tot nu găsește Bt Connect nici dacă mă împerechez cu ilink

| dannyel86 a răspuns (pentru ReignForest):

Daca nu ai rezolvat intre timp, incearca sa faci imperecherea pe un alt telefon, astfel incat sa excluzi o problema de compatibilitate a dispozitivelor sau o eroare la conectarea prin bluetooth.
Exista produse pe piata care pot avea defectiuni sau sunt incompatibile cu anumite dispozitive, de aceea aceste cauze trebuie eliminate prin teste diferite.
Eu as schimba temporar si aplicatia iLink. Trebuie sa existe si o varianta universala, care sa puna complet in functiune becul smart, daca cea oficiala pare sa nu ajute foarte mult.