Primele trei de sus de la stg la dreapta 1, 3, 5 sunt practic L1 L2 L3
Sub ele 2, 3, 6 pleaca la motoare T1, T2, T3 7 si 8 este contactul auxiliar A1 A2 alimentarea bobinei.
Trebuie sa te asiguri ca motoarele se invart in acelasi sens.Este foarte important.
Apoi un contactor comanda ridicarea altul coborarea.
Ambele motoare merg simultan.
Succesiunea fazelor la al doilea contactor trebuie sa fie diferita pentru ca trebuie sa se roteasca in sens opus.
Apoi trebuie sa te asiguri ca intrerupatorul de protectie de capat de cursa actioneaza pe contactorul corespunzator. Daca lucreaza invers inversezi intre ele doua faze de alimentare.
Vezi ca trebuie sa scrie 1, 3, 5, 7, A1 si jos 2, 2, 6, 6, A2.TR1K.0904.2923A,41210V,COMANDA240V
anonim_4396 întreabă: