| anyhylator a întrebat:

Am internet la romtelecom si mi-a venit factura de plata pana la data de 1.08. 2013, ce se intampla daca platesc pe data de 2 ( la o zi de data scadenta), imi blocheaza internetul? Trebuie sa platesc neaparat pana atunci?

Răspuns Câştigător
andreia67
| andreia67 a răspuns:

De pe site-ul Romtelecom:

Indiferent unde şi cum plăteşti, îţi recomandăm să achiţi factura la timp. În cazul depăşirii termenului de plată se aplică majorări de întârziere, astfel:

0, 15% pe zi, pentru o întârziere de 1-15 zile calendaristice
0, 35% pe zi, pentru o întârziere de 16-60 zile calendaristice.

În a 16-a zi de întârziere, serviciul telefonic se suspendă, reconectarea efectuându-se în următoarea zi lucrătoare de la data achitării integrale a sumei datorate. În a 61-a zi de întârziere, serviciul telefonic se desfiinţează.

După desfiinţarea serviciilor Romtelecom, în cazul neachitării în termen a sumelor restante specificate în ultima factură primită, în conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001, te informăm că datele tale cu caracter personal deţinute de Romtelecom (nume, prenume, adresă, alte date de identificare menţionate în cartea sau buletinul de identitate, număr unităţi facturate, numărul şi tipul postului telefonic utilizat, informaţii referitoare la plăţi) vor fi dezvăluite către societăţi specializate în servicii cu caracter juridico-financiar de recuperări creanţe. Acestea vor acţiona, totodată, şi în calitate de împuterniciţi ai Romtelecom, în scopul recuperării creanţei pe care Romtelecom o are faţă de tine.

Precizăm că beneficiezi de dreptul de acces la date, de intervenţie asupra datelor, de opoziţie justificată la prelucrarea acestora, de a nu fi supus unei decizii individuale şi de a te adresa justiţiei, în condiţiile specificate de art. 13-18 din Legea 677/2001. Îţi poţi exercita aceste drepturi printr-o cerere scrisă, datată şi semnată, trimisă către Romtelecom care-ţi va răspunde în termen de 15 de zile de la data primirii cererii.

Informaţii suplimentare privind plata facturii telefonice se pot obţine apelând serviciul 1930 - Vânzări şi Relaţii cu Clienţii (apel gratuit în reţeaua Romtelecom).

Deci nu se intampla absolut nimic pana la 5 zile de intarziere, cel mult se va aplica acea penalizare de 0.15%/zi care e doar de cativa bani si iti va aparea pe urmatoarea factura. Din practica, de multe ori nici aia nu se aplica pentru o singura zi de intarziere. Oricum e bine sa inveti sa platesti facturile la termen sau daca data scadenta nu iti convine sa ceri schimbarea datei de facturare astfel incat sa poti plati factura cand ai de obicei bani.

4 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Citeste bine factura. Cred ca ai o perioada de "gratie" dupa data scadentei. Daca exista, nu patesti nimic daca platesti pe 2.

| Sănduțța a răspuns:

Sigur ca iti blocheaza netul. Daca platesti pe 2 iti vor da o suma mai mare, daca platesti pe 3 si mai mare, si tot asa happy Nu patesti nimic daca platesti pe 2, doar ca ai sa supravetuiesti o zi fara internet? happy

| laurentiuus12 a răspuns:

Te suna si te informeza ca nu ai platit factura altceva nu-ti face.

| WinnieCat13 a răspuns:

Normal ca iti blocheaza internetul dar numai pina nu il platesti... daca il platesti pe data de 2 sau o alta oricare data til deblocheaza atuncihappyhappy