Înearcă să folosești netul pe cablu direct, fără a fi conectat prin router sau alte dispozitive.
Ăsta ar fi primul pas spre un diagnostic corect al problemei.
Dacă observi în 24 de ore de testare că internetul pe direct funcționează fără probleme treci la pasul doi.
Verifică starea router-ului
Pentru asta ai nevoi de un alt router care știi precis că este 100% funcțional, are semnal wifi stabil, etc.
iarăși un test de 24 de ore
Dacă router-ul cel de test funcționează OK înseamnă că problema este de la router.
NU UITA.graba strica treaba, așa că nu te lua după tot felul de sfaturi de gen amator așa cum o să le primești probabil de la individul ce are întrebarea pe prima pagină.AI GRIJĂ că habar nu are de calculatoare.
Succes
Încearcă să suni asistența de la RDS, am pățit și eu asta, și s-a dovedit că problema era una de infrastructură... Totuși, poți încerca mai întâi să verifici cablul/cablurile pe care le ai, o formatare a calculatorului etc.