| medeeat a întrebat:

Am o mare nelamurire si ma gandeam ca poate cineva sa-mi dea un sfat: acum 2 saptamani, pe 14 oct am cumparat de la Altex un laptop Toshiba Satellite, iar dupa nici 3 zile a inceput sa faca o dunga orizontala intermitenta si foarte stresanta pentru vaz, am sunat la cei de la altex si mi-au spus sa vin cu el in ambalajul original sa mi-l schimbe. Toate bune si frumoase pana cand acum 3 zile noul laptop a inceput sa aiba aceeasi problema, iar cand am intrebat ce e de facut mi-au zis la fel sa merg cu el in ambalaj sa il trimita in service, ceea ce mie nu mi se pare normal in conditiile in care unul a avut problema la 3 zile si celalalt la o saptamana dupa achizitie…. si aici intrebarea mea: am dreptul sa cer un laptop de la o alta marca, si sa dau si diferenta? Multumesc si astept un raspuns cat mai repede.

4 răspunsuri:
| Jesye a răspuns:

Reciteste contractul si acel certificat de garantie...eu stiu ca produsele se schimba doar atunci cand nu mai pot fi reparate

| LauraFlorentina12 a răspuns:

Cu siguranta nu e ceva in regula dar nu o sa te lase sa il schimbi.Cel mai curand iti dau banii inapoi. Funda?

| medeeat explică (pentru LauraFlorentina12):

Mie nu prea imi convine sa dau 16 mil pe ceva ce nu functioneaza normal si din a 2-a saptamana sa mi-l ia in service, pur si simplu nu mi se pare normal. Daca as fi avut macar jumatate de an de la achizitie,da, iar in contract scrie ca daca e defect din fabrica,se schimba, de unde si problema, mi l-au dat pe al 2-lea si face la fel.

| medeeat explică (pentru LauraFlorentina12):

Inca nu stiu daca e funda, maine merg sa vad care e treaba si dupa fundita sau nu.