Faptul că postează nu este suficient. Trebuie să își identifice audiența țintă și să facă content interesant pentru acei oameni.
Dacă ceea ce postează este mai mult din categoria "hei uitați vă la mine Am nevoie de atenție" atunci e momentul să afle că deja a devenit plictisitor și oferta este ultrasaturată
Îți putem da un sfat mai concret dacă ne împărtășești contul ei să aruncăm o privire
Din pacate, algoritmul Instagram e o mizerie uriasa care te face sa pierzi timpul, indiferent cat de mult te zbati.Numai un procent infim de oameni au noroc, poate si pe langa munca depusa, la momentul potrivit, devenind influenceri, insa ulterior trebuie sa depuna si mai multa munca pentru a ramane relevanti in algoritmi.Altfel trebuie sa o ia de la capat daca nu posteaza in disperare zilnic sau la cateva zile. Spune-i prietenei sa se bucure de viata fiindca Instagram e plin de afaceri sau persoane superficiale, pe ideea follow4follow, de boti nu mai spun. Vorbesc din experienta, incercand sa fac si eu un fel de pagina educativa.M-am plictisit de cati dadeau follow si a doua zi unfollow atat cand le ofeream inapoi cat si cand nu-i bagam in seama.)
Ce vrea ea de fapt sa faca/promoveze? In limba romana ar face bine sa isi ia gandul. Engleza, alta viata. Dar nu pe Instagram. TikTok, YouTube.
Să-și promoveze propriile picturi și desene, fiind pasionată de asta.
Mai exact, cum să-și identifice audiența?
Pasiunea ei este să-și promoveze propriile picturi și desene.
Păi îți poți da seama că doar o fracțiune din populație este interesată de artă, și mai puțini de stilul ei specific.
Așa vorbind în abstractul generic nu ți pot da vreo informație specifică. Dar și ar putea forma singură o idee urmărind conturile de top pe ramura ei de artă și stil.
Ah, clar. Pai pentru asta exista platforme specializate. DeviantArt, de exemplu.