Daca router-ul a fost montat de firma furnizoare, atunci suna la ei, sa-l schimbe!
Daca router-ul este al tau, atunci schimba-l cu altul (preferabil unul nou, de calitate).
De ce consideri ca ai fi retardata daca intrebi la firma de cablu?
Fara a te jigni, ai fi retardata daca nu ai intreba.
Asa ar proceda un om normal.
Voiam sa zic ca stiu ca trebuie sa intreb la firma de cablu. Nu am pus intrebarea asta ca sa imi spuneti voi sa sun la firma de cablu. Chiar nu pot sa pun si sa nu primesc un raspund de genul "intreaba nu stiu unde"? Nu sunt retardata, stiu ca pot sa intreb la firma de cablu. Eu vreau sa intreb aici
Dacă intrebi aici vei primi raspunsuri contradictorii.
Intreabă direct la sursă.
Firma respectivă poate cunoaște cel mai bine problema.
Ma gandesc ca poate trebuie sa golesti memoria cache DNS telefon sau tv. Memoria cache este un jurnal(log) a browserului si il foloseste ca o comandă rapidă pentru a încărca mai rapid paginile web pe care le-ați vizitat înainte. Memoria poate da erori tehnice daca exista o eroare sau un malware online a fost introdus in memoria cache din pagina de net(url). Cum se goleste memoria. Daca ai windows intra in cmd (comand promt). Deschide start si scrie cmd. comanda este - ipconfig/flushdns. Pe telefon scrie in browser "chrome://net-internals/#dns" apesi pe Clear Host Cache
Dacă cumva ai dat cu cafea, suc sau apa peste ruter atunci din păcate s-a cam deteriorat, poate ruterul este vechi și trebuie înlocuit, de cât timp îl ai? Poate priza este de vina sau e vreo problema la fire, s-ar putea sa se fi rupt mufa