| Angel977 a întrebat:

Am trimis un colet prin Fan Courier dar destinatarul nu vrea să îl ridice și nici nu vrea să meargă la sediu să refuze coletul.A zis că o să îl trimita înapoi peste o săptămână fan Courier ul. Pot să fac ceva ca cei de la fan Courier să îl trimita înapoi mai repede?

Răspuns Câştigător
| THRUSTMASTER a răspuns:

Da, sa iei legatura cu Fan si sa le explici situatia la nr. 021 9336.

8 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Stii ca n-ai voie sa repeti intrebarile? Ai citit regulile TPU?

| CristiDinBucuresti a răspuns:

De aceea nu este bine sa trimiti cu curierul, ca românii sunt nesimtiti si neseriosi, comandă si după se razgîndesc, bani aruncati

suntserios
| suntserios a răspuns:

Ai putea sa ii suni.

| Hyperion7 a răspuns:

Nu era necesar să meargă la sediu,pur și simplu suna curierul care trebuia să ii fi livrat comanda și căruia, cel mai sigur, i-a zis sa îl lase la sediu și îi explica situația.
Cat despre coletul tau, îi suni pe cei de la fan și le explici că dorești trimiterea coletului mai repede și asta e tot.
Ca o mica paranteza, mi se pare jegos sa faci asta sad am avut și eu de-a face cu astfel de cumpărători neserioși sad

| blackann a răspuns:

Ii suni

| KovacsB a răspuns:

Data viitoare trimite cu livrare si verificare prin olx, in caz de neridicare, olx plateste transportul.

| Angel977 explică:

Mulțumesc, am sunat la Fan Courier și o să îl trimita înapoi. : )

| ThereIsNoOne a răspuns:

Dacă destinatarul nu dorește să ridice coletul și nu îl refuză în mod explicit, poate dura un timp până când Fan Courier va iniția returnarea coletului. În această situație, cel mai bine ar fi să contactezi direct Fan Courier pentru a clarifica situația și pentru a solicita returnarea coletului mai rapid. Poți suna la serviciul lor de relații cu clienții și să le explici situația. Arată-ți disponibilitatea de a oferi orice informație suplimentară sau detaliu despre expedierea coletului pentru a facilita procesul de returnare. În unele cazuri, ei ar putea putea să accelereze procesul de returnare a coletului dacă le explici situația și le ceri sprijinul în acest sens.