| absint a întrebat:

Am un laptop care inca se afla in garantie.Problema este cooler-ul, care nu mai functioneaza corect.

Intrebarea mea este daca pot sa duc laptop-ul la orice service de calculatoare sau trebuie sa il duc la Real(magazinul de unde l-am cumparat). Intreb deoarece am mare nevoie de el in perioada urmatoare iar daca merg cu el la Real, sunt convins ca va fi trimis la Bucuresti si tot procesul ar dura mult prea mult.De aceea am nevoie sa stiu daca produsele in garantie pot fi reparate si la service-uri normale din oras.Multumesc

6 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Va trebui sa-l duci la atelierul de service prevazut in certificatul de garantie primit la cumparare, numai acestia au dreptul sa faca reparatiile in perioada de garantie.

| valentingb a răspuns:

Pe garantia ta, ai trecute cateva firme care pot executa reparatii pe baza garantiei, sau ai trecut foarte clar, ca dispozitivul trebui dus la Real pentru constatarea defectiunii. E posibil ca cei de la Real sa aiba contract cu o firma din oras care sa se ocupe de reparatii, astfel nu va dura mult pana ti-l aduc inapoi.
Citeste ce scrie pe garantie, daca ai o lista de service-uri, poti sa mergi la unul din ele, daca nu, mergi la Real, cu Garantia, Contractul, Ambalajul original. (cutia).

| user5493 a răspuns:

La magazinul de unde l-ai cumparat, pentru ca ei iti intocmesc niste acte pentru garantie, constata defectiunile si ti-l trimit prin curier la service si nu te costa nimic.

| 5yr0Kk a răspuns:

Pai din cate stiu eu nu se pot repara la orice service-uri decat daca il duci la real ori la un service autorizat de firma producatoare(Dell, Asus, msi etc)
sau daca il duci la un service s-ar putea sa pierzi garantia de la el sa platesti reparatia si sa iti dea service-ul garantie.dar nu stiu cel mai bine ar fi sa te duci cu el la real
Bafta1

| rolicx a răspuns:

Produsele aflate in garantie se repara la service-uri autorizate de producator. Oricum, sa stii si tu ca un service nu are voie sa iti tina mai mult de 15 zile calendaristice produsul, cu alte cuvinte, in 15 zile ori ti-l repara ori ti-l schimba. Asa ca mergi la Real, lasa-le laptopul sa ti-l trimita la garantie, si in 2 sapt il ai inapoi.

| Bughi a răspuns:

Iti recomand sa cauti numarul de telefon de la relatii cu clientii, pe care il ai trecut pe factura / garantie. Ii suni pe ei si ii intrebi, ei sunt singuri capabil sa iti dea un raspuns concret. Oricum, avand in vedere ca e in garantie, e evident ca mergi la un service oarecare o sa-ti pierzi garantia.