Eu din ce stiu, masinile astea disel, cu bujii de astea incandescente, nu pornesc la fel ca cele pe benzina.
Adica nu te urci, bagi cheia in contact rasucesti si gata ai pornit.La astea bagi cheia in contact, pui contactul, apoi astepti pana apare becu ala cu bujia, sau la masina ce eu am condus, pana se stinge lumina respectiva, apoi rotesti cheia sa pornesti.
Bine eu am mers cu o masina diesel, am pornit si fara sa mai astept sa se stinga lumina aia.
Ce stiu, la masina asta ce zic eu, cand puneai contactul aparea si lumina aia cu bujia, trebuie sa astepti pana se stinge, apoi pornesti motorul.
Lumina aia iti arata cand aerul a fost incalzit in admisei si e bun sa pornesti. Lumina se stinge sau se aprinde, dupa caz, tu spui ca la tine cand se aprinde atunci pornesti.
Asa ca incearca si tu sa astepti, pui contact si astepti sa se aprinda lumina, cand se aprinde, atunci pornesti, vezi ce se intampla.
Daca pui contactul si dupa stiu si eu 1 minut nu se aprinde, inseamna ca ceva este in neregula.