Poate trebuie sa reglezi acordul fin a postului tv.
Sunt cazuri cand nu se pozitioneaza stabil postul si trebuie reglat fin, dupa care memorat. Daca este doar la un post,, atunci problema poate fi tot de la furnizor.
Probabil ai televiziune analogica.
In acest caz, trebuie sa te pozitionezi pe programul care nu are sunet, sa intrii in setari, cauti setarea modului (norma) de sunet a programului si setezi pe automat sau pe BK (sau pe care apare sunetul). Dupa memorare, problema va fi rezolvata.
In mod normal, furnizorul de TV cablu ar trebui sa furnizeze TOATE canalele cu acelasi norma de sunet, dar probabil au gresit la acel canal. Din acest motiv, poti sa le faci o sesizare sa rezolve problema sunetului pe acel canal, chiar de la ei.
Salut! Mergi la firma de cablu cu care ai contract, ei trebuie sa te ajute poate trebuie setat ceva si ei se pricep, sau poate trebuie plătit si atunci i ti zic ei ce e de facut.