Buna ziua.
Am achizitionat un telefon LG P990 - 2x de la Mobile123.
Pana aici toate bune si frumoase, telefonul sigilat, garantie, factura, vorbit frumos la telefon, explicatii atat verbal cat si pe mail la solicitarile mele. Partea proasta a inceput cand telefonul s-a defectat, practic se descarca singur, in acelasi timp infierbantadu-se groaznic.
L-am trimis in garantie la ei, dupa exact 15 zile mi l-au trimis inapoi spunandu-mi ca i-au schimbat placa de baza.
Desfac pachetul: SURPRIZA! Telefonul era neatins d.p.d.v. al placii de baza, practic, in 15 zile nu au facut altceva decat sa ii dea un HARD-RESET (durata medie:5MIN!) si sa mi-l trimita inapoi. Certificatul de garantie era alb si imaculat, neatins. La solicitarea mea extrem de virulenta, au "acceptat" cu greu sa-mi retrimita un certificat de garantie completat cu... "probleme software"! Extrem de profesionali! Insa surpriza de proportii a fost cand am descoperit ca mi-au zgariat INTENTIONAT folia de protectie a telefonului, in partea de sus, central (probabil sa o "testeze"ei, sa vada daca e de aia care isi "revine" singura)
Bineinteles ca nu mi-au raspuns la nici o solicitare de a mea in legatura cu folia. Trec exact 2 saptamani, telefonul meu face la fel: se descarca singur si se infierbanta in draci. Il retrimit la ei si... supriza(din nou): intra magazinul in concendiu pana pe 29.09.2011, deci adio telefon returnat in cele 15 zile contractuale. Sunt decis sa depun maine (23.08.2011) o plangere la OPC si sa scriu pe toate site-urile unde apar acesti TEPARI toate neplacerile provocate de MOBILE123!
Mzgrrrr întreabă: