Trebuie sa mergi la ei.Asa am patit si eu.Cand au dat drumul la internet pe mobil mi-au dat o luna gratuit. Dupa o luna eu nu am mai folosit internetul si nici nu le-am spus ca vreau sau nu, mai departe, Dar pe factura a aparut ca si cand as fi cerut asa ceva si eram taxata.Am fost la ei si mi-au zis ca trebuia sa le spun eu ca nu mai vreau internet mobil, ca altfel ei nu au de unde se stie! Asa ca ar trebui sa mergi la ei.Folosesc orice metoda sa te lege de serviciile lor! Sau poate rezolvi daca apelezi la telefonul de relatii cu clientii *222, dar acolo foarte greu vorbesti cu o operatoare! Intri pe robot si te incurci in numere!
Asa am patit si eu, cica imi da 3 luni gratuite de testare cu toate ca i-am spus operatoarei ca nu vreau. Mi le-a bagat pe gat, nu am intrat deloc pe net si in ultima luna mi s-a triplat factura pe motiv ca am extraoptiunea de net, cu toate ca expirase lunile gratuite. Ei au zis ca daca nu am mers sa refuz optiunea, imi convine cu net si m-au lasat asa. Am fost sa cer detalierea facturii si trebuia sa fie personal beneficiarul facturii, cu buletinul, adica mama. Inca nu am rezolvat nimic nici eu, trebuie sa merg luni. Nu lasa treaba asa.