| idontreallycare a întrebat:

Buna. Acum 8 zile (dintre care 5 lucratoare, azi fiind a 5 a) trebuia sa primesc un transfer de la banca Sparkasse, pe revolut. Insa nu au mai intrat, iar pe aplicatia de pe care mi-a trimis persoana respectiva scrie received. Credeti ca pot rezolva cumva problema? Sau macar daca ii mai primesc, sau imi iau gandul de la ei?

Răspuns Câştigător
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Ia legatura cu persoana de la care trebuie sa primesti banii, poate nu a mai facut transferul, ceva s-a intamplat de nu iti intra banii, sau mergi la banca unde ai contul revolut intreaba acolo sa caute fetele in baza de date dupa datele din buletin si sa vada ce s-a intamplat, dar doar luni poti merge la banca ca maine si duminică este inchis.

5 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Trebuia sa scrie "sent" nu received, ca nu face sens sa-ti fi trimis ceva ce ei au primit.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Scrie la suportul de la revolut. probabil iti vor spune ca nu au fost trimisi, asta daca dai de cineva care intelege ce problema ai.

| mihai69 a răspuns:

Sigur ai dat IBAN ul corect?

| idontreallycare explică (pentru mihai69):

Iban ul este corect, l am numarat de nenumarate ori. Idee este ca prin aceeasi metoda, aceeasi persoana mi-a mai trimis. Primii au intrat la doua sau trei zile, urmatorii dupa o saptamna, iar aici au trecut 8 zile.

| LaSteauaCareaRasarit a răspuns:

Received inseamna primit.
Ori nu el trebuia sa primeasca, el trebuia sa trimita.

https://help.revolut.com/......ey-i-sent/