Laptopul este defect și trebuie să îl contactezi vânzătorul ca să îți dea informații cum să faci asta. Îl returnezi liniștită cu numele și poza ta în el, că ei nu au treabă de aceste lucruri și sunt aspecte care nu duc la pierderea garanției.
Lucrurile care duc la pierderea garanției este scoaterea șuruburilor, loviri sau zgârieturi.
Dacă nu încarcă înseamnă defect. Un laptop trebuie să încarce și când este închis complet.
Deci nu te mai chinui cu el și dă-l înapoi.
Sunt curios ce marcă este. Recomand o marcă cunoscută, indiferent de preț. Îl poți schimba cu un alt model dacă vrei, cu ceva ce are vânzătorul (mai ales în caz că vânzătorul nu mai are un alt produs asemănător, sau vei primi răspuns că produsul este stornat -adica imposibil de reparat.)
În cazul în care vânzătorul te anunță că nu mai are un produs asemănător, poți să ceri banii înapoi.
Sau un aparat se repară de 3 ori; a patra oară ai dreptul să ceri banii înapoi pe produs.
marilenaaa întreabă:
anonim_4396 întreabă: