Daca pe ambalaj se vede urma de lovire si tu nu ai constatat aceea fisura cand ai preluat-o din magazin, atunci se considera ca l-ai spart tu,, deci l-ai scos din garantie.
Daca pe ambalaj nu se vede urma de lovire, atunci poti returna in garantie, fiindca n-ai avut cum sa ezi lovitura.
Ma indoiesc ca cineva iti va primi inapoi un televizor spart, odata ce ai plecat cu unul bund in magazin.
Teoretic, da.
Practic, e puțin probabil să accepte că "e de la ei" și nu l-ai spart tu.
Daca l-ai dus singur acasa cu masina, nu. Vor zice ca e vina ta ca nu ai avut grija.
Daca nu ai scos televizorul din cutia lui si sa-l verifici, iclusiv daca functioneaza, este vina ta. Vanzatorul are obligatia sa il puna in functiune, daca ii ceri.
Daca nu ai facut toate astea, slaba nadejde ca il vei putea schimba.
Depinde totul de modul de transport. Daca se constata ca a fost vina lor iti schimba. Altfel daca este vina ta nu ai nici o sansa.
Inclin sa cred varianta a doua. Dar nu o scot din calcul pe prima.
Buna dimineata!
Daca nu ma insel, ai terment 24 de ore sa il duci inapoi si sa il schimbe fara a pune intrebari.
Acum, daca e vorba de ecran spart, nu stiu ce sa zic. Ar putea da vina pe transportul defectuos.
Iti recomand sa mergi in prima faza la ei sa incerci sa il returnezi si apoi, daca nu reusesti, sa cauti in termenii si conditiile site-ului in ce conditii poti returna produsele.
Cu drag,
Hubiter.ro