| Ramo137 a întrebat:

Buna! am internet de la Vodafone de cateva luni, merge extrem de rau, pe toate dispozitivele, se tot opreste si porneste, am schimbat si router ul acum 3 zile. Aceeasi problema, vreau sa stiu daca cineva are net de la Vodafone si are aceeasi problema?

Răspuns Câştigător
| NLS a răspuns:

Stai linistita, la noi in comuna s-au mutat toti pe Digi, pe Telekom si Vodafone mergea extrem, extrem de rau.

Eu in Germania am Vodafone (dupa ce acestia au cumparat Unitymedia), la inceput a mers decent, dar dupa un an, am cunoscut in multe zile ce inseamna sa ai 1. 000mbps si sa primesti 15 sau cel mult 100 (si 8-10mbps la upload, din 50 maxim in contract).

Nu ai specificat daca "pe toate dispozitivele" inseamna si prin cablu Ethernet adecvat (pe PC sau laptop). Chiar daca folosesti laptopul prin WiFi, testele initiale se fac prin cablu, daca e posibil.

Si nici nu ai indicat ce inseamna "extrem de rau".
Viteza foarte mica si variabila, ca la mine, sau... pica pur si simplu?
Ai facut teste de viteza? Posteaza niste numere (download, upload, ping)

LE: na, ca eram adormit.
Din ce stiu eu in Romania, lumea avea probleme cu viteza si instabilitatea ei.
Nu pica foarte des.
Dar repet: problema asta e pe fir, sau pe WiFi?

Ai reinstalat driverul adecvat de retea?

| Ramo137 explică (pentru NLS):

Da si prin cablu merge f rau, si se tot opreste. folosesc Pc ul prin cablu
foarte rau, nu merge constant si viteza e mica, si pica degeaba. am facut test de viteza, este okay. la viteza, dar nu conteaza foarte mult asta acum ma interesa daca si alti oameni au internet la Vodafone si se opreste si la ei la fel

| NLS a răspuns (pentru Ramo137):

Cam 60% dintre clientii Vodafone au diverse probleme, si sunt macar partial nemultumiti.
E foarte greu la ei cu suportul tehnic,
sunt la ani lumina in urma fata de Digi.

Au schimbat ei modemul (cu slujbe si printr-o minune), sau ai pus tu altul?
Ce model e?

Incearca sa reinstalezi driverul de retea,
dar intai dezinstaleaza-l cu Revo Uninstaller Free (si sterge tot din registrii).

Are sens sa suni la ei, daca poti, dar intai asigura-te ca nu e un conflict de driver.
Sau un conflict cu unul dintre programele tale.
Ei asa ceva pot verifica mai greu.

| Ramo137 explică (pentru NLS):

Ei l-au schimbat dupa ce i-am chemat pe 23 august si au venit pe 4 septembrie ca ''au uitat c atrebuiau sa vina'' scuza lor

| Ramo137 explică (pentru NLS):

Nu stiu sa fac asta, dar cu siguranta e Vodafone de vina... sper sa pot avea alt internet soon, multumesc

4 răspunsuri: