Pentru asistență vă rugăm să apelați serviciul de relații cu clienții NextGen la numărul 021.569.00.10 (pentru Bucuresti si Ilfov) sau 03xx.564.400 ( unde xx reprezinta prefixul judetului in care aveti activate serviciile).
Pai depinde la ce retea esti conectata.Eu sunt pe romtelecom si mi s-a intamplat si mie asa ceva si am sunat la ei si au trimis pe cineva care a schimbat niste fire si apoi a mers... Poti incerca sa suni la ei sa vezi ce are...sau poate e de vina calculatorul sau telefonul de pe care intri..eu am patit odata cu telefonul asa.Internetul nu avea nimic si mergea daca intram pe calculator dar daca voiam sa intru pe facebook de exemplu de pe telefon scria conexiune nereusita si l-am dus la reparat ca era in garantie
Scoate toate firele de la router si apoi baga-le la loc si da un restart la calculator. Problema rezolvata.
Scoate firul de alimentare asteapta 2-3 minute si baga-l inapoi.Da restart la compiuter/laptop si gata.
Dai un restart la router daca nu scoate-l din priza sau are o problema telefonul resofteazal