Problemele intampinate au ca sursa softul instabil al tv-ului si fara asistenta oficiala care sa rezolve situatia.
Nu esti singura persoana pagubita. Citeste mai jos:
"Rog sa fiti foarte atenti la ceea ce cumparati. Detin un astfel de TV si tin sa va spun ca dupa nici 2 ani s-a stricat.
Simptome: atunci cand doresti sa il aprinzi intra in modul initializare si acolo ramane.
Punctele lui forte au fost pretul: l-am achizitionat sub 700 lei, imagine buna- daca nu esti un impatimit ai filmelor Blue-Ray sau mai stiu eu ce tehnologie
Puncte slabe chiar foarte slabe: dupa 2 ani, fix dupa ce se termina garantia televizorul a inceput sa nu mai treaca mai departe de Initializare. Din cate am inteles, citit pe net, ar fi o problema de soft intern. Am cautat softul lui pe net si ghici ce: nu exista! Mare atentie ce cumparati! Nu mint si nu doresc sa fac o reclama proasta insa la faza asta TV-ul este dezamagitor!"
"Un produs foarte prost, dupa 2 ani cand se si termina garantia incepe sa faca probleme la deschidere! La service au spus ca sunt proaste turcesti si ca softul lor nu prea se gaseste! Nu recomand acest tv!"
Cel mai bine este sa iei legatura cu service-ul producatorului.
Daca vrei sa rezolvi problema printr-un service oarecare, atunci trimiti un e-mail la fabricant si le ceri pachetul de re-softare.
Trebuie sa le trimiti modelul si seria de fabricatie a TV-ului.