Eu de trei ani de zile ma ocup doar de imagini, ca sa invat sa creez si prelucrez, si consider ca sunt inca un incepator (desi am trecut de faza de incepator), si tu vrei sa devii priceputa creind tot ce se poate? Cred ca nu intelegi cit de vast e acest domeniu al calculatoarelor... Ceea ce vrei tu, altii invata ani de zile pentru a deveni priceputi. In 1998, cind calculatoarele erau abia la inceput, si un prieten al meu avea unul performant pe atunci, depasit total acum, (mai tin minte ca se "lauda" ca calculatorul lui are placa de sunet, ceva nou pe atunci), acel prieten mi-a zis cind i-am zis ca si eu as vrea sa invat acest domeniu, mi-a zis ca imi va trebui vreo zece ani ca sa fiu doar incepator. Au trecut mai bine de zece ani de atunci, de vreo 9 ani ma ocup si de acest domeniu, si pot spune ca a avut perfecta dreptate. ABC-ul calculatoarelor il stiu, am facut si un curs de operare pe calculator intre timp, insa, dupa 9 ani, tot incepator ma consider. Poate la capitolul editare/prelucrare imagini sunt undeva la mediu. Nici macar aici nu pot spune ca sunt avansat.