Ai incercat sa reinstalezi Windowsul prin metoda clasica, (ma rog, sistemul de operare, oricare ar fi el, dar 99% e Windows)?
La garantie il trimiti aproape degeaba, eMag lucreaza cu Depanero, care sunt cel putin incompetenti, si in 60-70% din cazuri arunca cauza defectului in carca cumparatorului.
Oricum, nu e cazul sa ii acuzi de ceva anume, atata vreme cat presupui.
Urca vreo doua poze clare aici, sa vedem daca șuruburile (nu surubele) acelea par suspecte, sau sunt niște șuruburi cu profil special anti-deschidere.
Daca ai reinstalat Windowsul (sau ai incercat macar) si nu se rezolva nimic, cel mai sigur e sa il duci la un service de cartier daca ai probleme hardware.
Asistenta pas cu pas la reinstalarea Windowsului iti pot oferi eu daca doresti, dar de preferinta in Weekend.
Trebuie doar sa ai un stick gol de minim 4GB, preferabil 8, pe care sa poti scrie kitul de windows de pe siteul oficial Microsoft.
Asta presupune sa ai in casa un alt laptop sau PC, dar daca nu ai, ai putea merge la un vecin, coleg, prieten.
Bună.
Da, am încercat de încercat, dar se pare că nu am reușit decât să-mi fac probleme!
https://www.emag.ro/......DDTB57MBM/
Am să fac rost de poze.
Care e diferenta dintre "șuruburile" și "șurubelele" laptopului?
Laptopul nu se pornește deloc, doar ledul indicator.
Deci să înțeleg că oricum garanția am pierdut-o din acest motiv?
Ok, dacă va fi necesar te pot contacta în privat?
Uitasem să menționez că problemele din link au început înainte de încercarea mea nereușită de a "repara" laptopul!
( chiar de la început, primele utilizări )
Nu ai spus ce laptop ai ce brand este.Problema bateriei ar fi ca este prost facuta si s-a dus de suflet, adica nu mai este buna.
Dupa cum stii, sunt lucruri de calitate si lucruri mai putin calitative sau prost facute, asta este valabil pentru orice in lumea asta.
De aia unele produse au preturi mari, altele is f ieftine, pentru ca te tin de cat dai
Eu am un Imac computer si un laptop macbook pro ambele din 2013 si sincer zbarbie si acu, nu am avut niciodata nici o problema.
Telefon am tot de la ei iphone 6S or sa ma rada unia, as putea si maine sa iau 12 pro, sau 13 pro cand o sa vina, dar eu nu folosesc telefonul decat sa dau un mesaj si sa vorbesc, in rest nu stau pe net pe telefon, nu joc jocuri etc
Am asta 6S de nou cand aparu si merge struna, bateria inca este la 75% am fost la ei la service si lau testat.
Bine acu fiecare de ce bani are, dar asa cum ai facut tu a facut si o cunostinta de-a mea.
Mereu cand voia sa ia laptop sa merg eu cu ea sa cumpere.Eu i-am zis ia mac, ea nu ca costa 1200 $ ok zic.A mers si in decurs de 2 ani a luat 4 sau 5 laptopuri si tot lea aruncat, fiecare cate 4-5 sute i-am zis si in final ai dat mai mult decat Apple si tot fara esti
Tu chiar de o sa il duci la service banui ca o sa mai cada dupa si altele, dar sa speram ca nu.
Deci daca este in garantie mergi cu el pana se satura aia de tine este obligatia lor sa repare atat timp cat este in garantie, deci nu-i lasa nicicum.
Pe viitor sa stie sa nu mai vanda fiare vechi
A spus ce laptop are, e un link de eMAG pe 30 septembrie. Este marca Insys, o firma portugheza obscura de care nu a auzit nimeni (un fel de Allview).
Bună.
Ce anume ar fi putut să se deterioreze așa rapid? ( intern, sau nu ), acest laptop ar putea concura la premiul de "Rablă nouă"!
Ai citit toate răspunsurile din link?
Ai comandat vreodată ceva de pe Emag?
Dacă nu, NU o face, riști să fi păcălit de niște șmecheri - șmenari, cel puțin nu electrice și electrocasnice!
Altă soluție oare nu există?
Dusul la service durează, iar eu am nevoie de laptop.
Daca e in garantie, trimite-l in service (oficial).
Altfel, o constatare in service "de cartier" e de obicei 50 lei si nici pe aia nu-i platesti daca il repari la ei.
Bună.
Este încă în garanție, însă garanția Emag-ului de seriozitate a expirat de mult!
( Am observat că acele șurube laterale ale laptopului au fost cel mai probabil desfăcute (se observă o anumită lărgire a capetelor surubelor ), din câte am înțeles asta înseamnă, lipsă garanție )!
Nu prea ai ce face... il duci la service si daca iti refuza la constatare poti sa te bagi cu ANPC-ul dar dureaza.
Daca te refuza la garantie, poti sa mergi apoi la orice alt service sa-l repari. Ca idee, am reparat laptop scapat de pe birou fix in colt, carcasa praf, mufa alimentare praf - 450 lei (noroc ca in rest nu s-a stricat nimic). Altfel au fost mai simple (= mai ieftine): un ecran, o tastatura, un HDD. Cel mai nasol e daca e la placa de baza.
Daca chiar te grabesti si nu vrei sa te risti sa pierzi vremea cu garantia (mai ales daca zici ca ti-ai bagat mainile si le dai motive sa te refuze) poti sa mergi direct pe reparatie in afara garantiei. Important e sa stii ce are si cat te costa, de aici nevoia de constatare.
Am vazut ca ai luat un laptop care nu e de la o firma consacrata (gen HP, Lenovo, Dell, Asus, Acer) si vanzatorul e de prin Craiova. Nu am auzit de acesti Insys pana astazi. Sincer, la cati bani costa, ai fi putut gasi ceva mult mai bun (nou) de la o firma consacrata. Posibil la inceput de an cand l-ai luat oferta sa fi fost mai proasta. In acest caz mai bine ieseai cu un second hand ca i3 gen. 5 gasesti si acolo - mult mai ieftin decat Insys asta.
Uite cat costa un laptop cu acelasi procesor ca al tau de la Dell, second hand:
https://www.diabloscomputer.ro/......nci-webcam
L-as luat in orice zi in locul unui Insys de care nu a auzit nimeni (= ce service stie sa umble in el?).
Tu de fapt ai luat un laptop SH (Intel gen. 5 a fost lansata in Q1 2015) vechi de 6 ani la pret la care puteai sa iei ceva nou si mai bun lansat de maxim un an.
Exemplu:
https://www.pcgarage.ro/......rbon-grey/
Stiu ca acum nu te ajuta prea tare dar poate pe viitor.
Acum eu as merge cu el la un service daca poate sa faca constatare sa vad cat m-ar costa sa-l repar. Daca te costa 800-900 lei (zic si eu) mai bine imi iau Dell SH si gata. Daca e pana in 400 lei, il repar si asta e. Daca e intre 400 si 800, grea decizie.
Bună.
Din păcate am fost obligată de împrejurări să fac achiziția în acea perioadă în care se achiziționau în prostie laptopurile, telefoanele mobile și tabletele, la suprapreț datorită școlii online cauzată de pandemie.
Mulțumesc pentru răspuns!
( dacă va fi necesar să merg la service, voi analiza aceste opțiuni, mulțumesc din nou! )
Stiu foarte bine situatia. De aceea am si spus de second hand dar sa fie brand (re)cunoscut. Exact asta am recomandat mai multora care m-au intrebat atunci ce sa faca pentru ca nu-si mai permiteau sa cumpere laptop-uri foarte scumpe (doar din astea mai erau noi).
Au luat SH-uri (cu garantie, sunt care dau si 1 an si peste) recomandate de mine, le-am instalat frumos si nu s-a plans nimeni de nimic de atunci.
Daca ai fi avut un "consultant" bun, nu ti-ar fi recomandat sa cumperi acest laptop. Acum e prea tarziu.