Banii s-au dus in contul furnizorului daca l-ai tastat corect. Eu zic sa procedezi in felul urmator:
-scoti extrasul de cont pentru luna trecuta, in care apare plata catre furnizor
-trimiti un email furnizorului in care explici toata situatia si atasezi extrasul de cont pentru dovada
-sau suni furnizorul si ii explici situatia si daca este nevoie trimiti pe mail extrasul de cont pentru dovada
-sau cel mai rapid ar fi sa mergi la un sediu al furnizorului unde poti vorbi live cu o persoana careia ii explici situatia si ii arati extrasul de cont (imprimat ca sa nu ai surprize) si nu pleci de acolo pana nu iti rezolva problema pentru ca ai gresit dar ai gresit numarul facturii nu si contul bancar ceea ce inseamna ca ei au primit banii si ai tot dreptul sa iti fie adus la 0 soldul.
-daca oricare dintre ei incearca sa te convinga ca e greseala ta si ai pierdut banii, mentioneaza-le ca le faci plangere la ANPC, ceea ce ar fi bine sa faci in caz de nu rezolvi nimic.
Doar la atat ma pot gandi. Succes!
Multumesc! Am sunat la BT si exact la fel mi-au zis, merci!
Pai banii tai au platit factura altuia, a celui caruia i-ai scris numarul de factura.
Dar cu dovada platii poti sa mergi la furnizor si-i arati ce ai platit, din greseala.
S-au dus la plata unei facturi a altei persoane. Ca să recuperezi banii, anunță compania la care ai plătit factura despre greșeala făcută.
De obicei se cere si ID-ul de client (inainte celui de factura) tocmai pentru a evita astfel de situatii. OP-ul a gresit (numai) numarul facturii asa ca banii sunt pe contul de client la furnizor doar ca inca nu au decontat factura.
Este putin ciudat sa ramana banii suspendati in contul de client fara sa deconteze factura scadenta. La multi furnizori daca platesti (sa zicem) 1000 de lei si factura era 100 lei, restul de 900 lei raman suspendati in contul de client si pe masura ce se emit noi facturi scadente, acestea se deconteaza automat din banii ramasi.
Răspunde dra Lana la întrebarea asta, ți se adresează,. https://www.tpu.ro/......ul-acesta/