Faci reclamatie la vanzator, ca n-ai primit produsul (la pret de oferta).
Ei vor verifica imediat ce s-a intamplat si vor corecta problema.
Vanzatorul nu permite sa piarda clienti din cauza unor terte persoane.
Reclamatie poti face la Anpc dar ia legatura cu Emagul ca ei l au trimis la fan curier, de furat nu cred ca cei de la fan curier se preteaza la asa ceva, dar oricum cu sarbatoriile de Craciun si Revelion au fost zile libere fan curierul a lucrat intre 26 si 30 decembrie puteau sa te anunte ca ai un colet si sa ti l aduca, acum trebuie aa suni maine la Emag si sa discuti cu ei sa te ajute ei, l ai platit laptopul?
Nu l-am luat de pe eMag, ci de pe site ul Huawei.Nu l am platit încă, aveam opțiune de plata la ramburs.
Am vorbit cu cei de la fan și prin mesaje și prin telefon.Mesajele mi au fost ignorate și la telefon mi au spus ca trebuie să discute și cu cei de la Huawei și să il caute și etc.
Este acum și mai rău pentru că eu am cumpărat laptop ul la reducere și acum este mai scump.