| andreiu_9520 a întrebat:

Am un telefon mobil SonyEricsson w910i cumparat din magazinul Vodafone. Acesta s-a defectat de 4/5 ori... ( in perioada garantiei ) de fiecare data aceeasi problema. In momentul actual telefonul s-a defectat iar. Cum as putea rezolva problema? Ar trebui sa cer schimbarea aparatului cu unul nou? Am acest drept? Va rog sa ma ajutati.

Răspuns Câştigător
| DakotaRoyse a răspuns:

Da, ai dreptul de a cere un telefon nou, în special dacă problema reapare după fiecare reparaţie.
Dacă mai ai nevoie de detalii, plus că a fi informat e o metodă bună să le calci peste picior celor care s-au plictisit să te vadă cu telefonul stricat din nou, citeşte: http://www.muresinfo.ro/......matorilor/

2 răspunsuri:
| sonya a răspuns:

Da. si ar fi bine sa o faci cat mai curand. si poti dovedi cu certificatul de garantie cat de des ai fost la service.

| andreiu_9520 explică:

Multumesc amandurora pentru raspuns big grin