| 28cosmin a întrebat:

Bună seara!
Sorămea a primit recent o pereche de căști din Germania și anume Samsung Galaxy Buds Pro și există o problemă, căștile se conectează la telefon dar în aplicația Galaxy Wearabel când intră apar căștile acolo dar apare mereu mesajul nu s-a putut conecta. Încercați din nou, oare de ce se întâmplă așa ceva?

Menționez că, căștile sunt asociate și desigur conectate dar în aplicație nu funcționează.

Cel mai bun și ajutor răspuns va primi fundă!

4 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Tu ai impresia ca toate castile se potrivesc cu telefonul? Ce importanta are ca sunt din Germania? Puteau fi la fel de bine cumpărate de la noi, si era mult mai bine ca mergea ea cu telefonul ei si proba toate modelele, acum unica solutie si singura este sa le vîndă deoarece nu vor merge niciodata la telefonul ei ca nu sunt compatibile.

| 28cosmin explică (pentru CristiDinBucuresti):

1. De ce crezi că nu este compatibil deoarece are Samsung Galaxy A70 și încă unul Samsung Galaxy A71?
2. Eu am Xiaomi și folosesc Galaxy Buds+ și este compatibil
3. Iar dacă nu erau compatibile nu se putea asocia nici cu funcția bluetooth al telefonului, doar în aplicația Galaxy Wearabel nu se conectează deși ele sunt conectate la bluetooth, probabil că aplicația nu este compatibilă cu Samsung Galaxy Buds PRO.

O să iau mâine legătura cu cei de la Samsung să îmi spună și ei o părere sau o soluție.

| Wr3nch a răspuns:

Ea de la ce firma are telefonul?

| 28cosmin explică (pentru Wr3nch):

Samsung. Dar nu ar trebui să fie vreo problemă eu am Galaxy Buds+ și am Xiaomi și nu am nicio problemă.