Iar daca nu merge contacteaza Serviciul Clienti prin apelarea nr 444 selectezi ceva (la intamplare deoarece nu conteaza ) si apesi 0 iar apoi vei lua legatura cu un operator. Sper ca ti-am fost de folos.
Ba conteaza unde ajungi la acel "operator 0" deoarece daca nu sunt "solutia" la problema ta ori inchide ori (in cel mai bun caz) te redirectioneaza catre un alt departament in masura sa-ti raspunda la intrebare.
Salut,
Avem nevoie de numarul tau de telefon pentru a verifica situatia si a reveni cu un raspuns. Te rugam sa ni-l spui intr-un mesaj privat.
O zi buna,
Orange Helpers
Am optiunea cu 2000 minute/SMS Orange, 75 min/SMS Nationale si internationale si 75 MB
Mi s-a întâmplat şi mie. Dacă suni pe cineva/trimiţi mesaj cuiva după ce ţi-ai transferat acei euro pe telefon, atunci vorbeşti pe acei euro.
Deci înseamnă că tu ai folosit acei euro înainte să ţi se activeze opţiunea.
Altă explicaţie nu găsesc. Exact aşa mi s-a întâmplat şi mie anul trecut.
Nu am sunat si nu am trimis mesaje
YzuD întreabă: