| ANONIMANON a întrebat:

Acum 2 zile mi-am tansferat 5 euro pe telefon. Ieri trebuia sa se activeze automat optiunea. Mi-au luat cei 5 euro dar nu mi-au dat minute/SMS/MB. De ce? Funda. (Sunt in reteaua Orange)

Răspuns Câştigător
| Anotherusername a răspuns:

Iar daca nu merge contacteaza Serviciul Clienti prin apelarea nr 444 selectezi ceva (la intamplare deoarece nu conteaza ) si apesi 0 iar apoi vei lua legatura cu un operator. Sper ca ti-am fost de folos.

| zuzualina a răspuns (pentru Anotherusername):

Ba conteaza unde ajungi la acel "operator 0" deoarece daca nu sunt "solutia" la problema ta ori inchide ori (in cel mai bun caz) te redirectioneaza catre un alt departament in masura sa-ti raspunda la intrebare.

7 răspunsuri:
| OrangeHelper a răspuns:

Salut,
Avem nevoie de numarul tau de telefon pentru a verifica situatia si a reveni cu un raspuns. Te rugam sa ni-l spui intr-un mesaj privat.
O zi buna,
Orange Helpers

| Anotherusername a răspuns:

Poti sa-mi spui ce optiune ai iar apoi pot sa iti raspund la intrebare

| ANONIMANON explică (pentru Anotherusername):

Am optiunea cu 2000 minute/SMS Orange, 75 min/SMS Nationale si internationale si 75 MB

| HelenEvans a răspuns:

Mi s-a întâmplat şi mie. Dacă suni pe cineva/trimiţi mesaj cuiva după ce ţi-ai transferat acei euro pe telefon, atunci vorbeşti pe acei euro.
Deci înseamnă că tu ai folosit acei euro înainte să ţi se activeze opţiunea.
Altă explicaţie nu găsesc. Exact aşa mi s-a întâmplat şi mie anul trecut.

| ANONIMANON explică (pentru HelenEvans):

Nu am sunat si nu am trimis mesaje

| karmenkelly a răspuns:

Mergi la un Orange Shop. Te rezolva ei.