| MarianFeier89 a întrebat:

am achizitionat de curand un tv Philips 32PFH5500/88 cu android si nu se conecteaza nicidecum la internet, gaseste reteaua,scriu parola,dau connect si dupa o vreme imi zice ca reteaua wifi nu poate fi gasita.
Am incercat si prin lan, cand bag cablul imi zice ca e conectat dar cand dau pe YouTube sau orice aplicatie spune ca nu exista conexiune.
Ma puteti ajuta?

Răspuns Câştigător
| octav005 a răspuns:

Trebuie sa ai IP static pentru a functiona pe TV. La ce operator de cablu esti?
setezi din setarile routerului ca ip sa fie static sa fie accelasi. si din router sa bagi in tv prin lan.

4 răspunsuri:
| untu a răspuns:

Chemati tehnicianul specialist de la TELEKOM sau incercati sa va intelegeti mai bine citind de 2 ori instructiunile de utilizare al televizorului dvs!

| alexbit90 a răspuns:

Nu stiu ai incercat sa faci setarile manual adica sa introduci ip manual? adica nu stiu la setari retea setare ip ceva ge genul am vazut la Samsung... pe acolo si setezi tu ip...



Multumesc!

| MarianFeier89 explică:

Am net de la telekom, deci trebuie ip static... incerc si revin

| octav005 a răspuns (pentru MarianFeier89):

Degeaba ai pe telefon. eu pe smart tv din specigficatiile producatorului cere sa ai 1gb transfer de date si eu am doar 100mb /s